April 25, 2012

gene kaka, gene kaka

kediden köpekten geçilmez oldu buralar ama dayanamıyorum, bunu da çakıp aşağıya yatıyorum.
bu arada, uzun kuyruklu ve uzun burunlu bi arkadaşımız, dün çaldığı yarım kangal sucuğun fırtınası dinmemişken bugün de iri bi parça hellim araklayarak sicilini iyice bozdu. daha acıklısı, sucuğu kabuğuyla ve ucundaki metal klipsiyle yuttuğu için paniğe kapıldık. her yumurta yediğinde kustuğu aklımıza geldi, 4 yumurtayla omlet yapıp verdik, her şeyi kussun diye. bi güzel yiyip yattı, horhor uyudu. kaderimize küstük, dünden beri kaka karıştırıyoruz.
fotoğraf şurdan.


5 comments:

  1. "ee ben bi halt ettim" bakışı
    arka fonda "kakalar geçiyor allı yeşilli"

    ReplyDelete
  2. sabır sınavı bu, başka bi şey değil. bi de insanın duygularıyla oynuyor köpekler, sinirleniyorsun sonra yüzüne bakıp acıyorsun. çocuk büyütmek de uzaktan yakından buna benziyorsa annemi arayıp özür dileyeceğim geçtiğimiz 33 yıl için.

    ReplyDelete
  3. he allahım ya çok güldüm çok:)

    ReplyDelete
  4. ahhahaha kaka konusunda deneyim var sanırım :)

    ReplyDelete
  5. var var olma mı:)
    yemişlik bile var.
    postlarımda gizli:)

    ReplyDelete