April 25, 2012

kumbarayı kırdım, bekliyorum

daha önce yazmıştım, liverpool'da walker art museum'da bi osman hamdi bey tablosu var, "okuyan genç emir" diye, yanlışlıkla bulup kalp sektesi geçirmiştim heyecandan.
o resim satılığa çıkmış.
allahtan istedikleri fiyatı veren olmamış da satılamamış, yoksa allah bilir kimin evinde şöminenin üzerine asılacaktı.
yalnız şöyle bi şey var, bu walker art museum'daki salaklar gene dener satmayı, o yüzden şimdi bana 3 milyon paund lazım çok acil. bi silkelensek çıkar bence.


3 comments:

  1. benden bir 15tl çıkar. facebookta grup aç, herkes 5tl verse, alınır.

    yunanlılar Dikili tarafındaki adayı almak için para topladılar, bu ne ki!!

    sanat için yapılır bence. denemediğine üzülürsün. ya da sabancı ile irtibata geç falan?

    ReplyDelete
  2. bi 15 de verba volant'tan alsam, 30 oldu bile bak.
    haydi bakalım pera'ya attım bi mesaj, kültür bakanlığı'nda sağa sola attım. olmadı siyah uni-taytımı çekip sotheby's giricem bi gece.

    ReplyDelete
  3. 15 ne kelime, bunca yılllık hukukumuz var; benden 50 tl işler. duyuralım dört bir yandan derim...

    ReplyDelete