April 28, 2012

osman, gitme

azıcık aşağıda anlattığım osman hamdi bey olayında insanlık için küçük, benim küçük dünyam için büyük gelişmeler oldu.
j.'nin aklına geldi, sağa sola mesajlar attık, özel müzelere, kültür bakanlığı'na falan. pera müzesi mesela, önerim için teşekkür etti ve hayatına devam etti.
o arada ben bi önceki yazıda hakaret ettiğim walker art gallery çalışanlarına email attım, "bu müzayedeye çıkan resim sizdeki resim mi? diye, değilmiş. okuyan genç emir'den 2 tane varmış, zira kaplumbağa terbiyecisi'nden de 2 tane yapmış osman hamdi bey zamanında.
"bizim tüm resimlerimiz halka açıktır ve satılık değildir" diye onurlu ve gururlu bi cevap geldi ingiltere'den. gene bekliyorlarmış beni müzelerine.
evet ama yetmez.
ben bi daha allah bilir ne zaman ingiltere'ye giderim, o arada bu resim de dubai'deki yeni evine gider, bi daha da yüzünü gören olmaz. bozuluyorum çok.


No comments:

Post a Comment