April 18, 2012

skirtus maximus

verba volant uzun etek postu yazınca tekrar gündeme geldi mesele. bi süredir güzel bi uzun etek arıyordum, nedense bu sezon hepsi bele oturuyor, bana olmadı onlar, detaya girmek istemiyorum! en sonunda tunalı'daki pasajlardan birinde buldum bi tane, hem terzi hem dükkan, acayip bi yer. sanki içerde dikiverip dışarı askıya fırlatıveriyorlarmış gibi, dükkanın adı ya damalı ya da gamalı, hatırlayamadım. herrrneyse.

uzun etekleri en çok deri ceketle seviyorum. olmadı kot ceketle. eveth.






7 comments:

  1. 1 ve 5 numeroları beğendim ben kendim

    ReplyDelete
  2. 1'in renkleri pek hoş hakkaten. bizimlasın demek istedim ehihih.

    ReplyDelete
  3. bak sen daha bohem kombinleri beğendin. sen da bizimlasın :)

    ReplyDelete
  4. deri ceketle şahane görünüyor gerçekten de.

    ReplyDelete
  5. önü kapanınca daha da şahane oluyor :) bi tanecik deri ceketim var, iki yakası uzaklaştıkça uzaklaşıyor birbirlerinden. şimdi düşündüm de aldığımdan beri bi kere kapatabildim mi o fermuarı acaba? ahhahahha!
    öff.

    ReplyDelete