April 24, 2012

soğanlar soğmayanlar ehehe

saksıya diktim soğanları nihayet. o arada zaten büyümüşler kendi kendilerine. bakalım n'oolcak. güzel bi şey taze soğan, patates salatasına olur, mercimek köftesine, mücvere falan konulur.


bu aşağıdaki de terasın en mutlu saksılarından biri, önde kekik, arkada biberiye var. yanlarına bi de taflan diktim, elimizde kalmıştı.


2 comments:

  1. Ben, tam bir Doğu Anadolu hanfendisi gibi, ısırarak yiyorum.

    ReplyDelete
  2. tuza da banıyor musun ısırmadan?

    ReplyDelete