April 23, 2012

stambol

istanbul'a gittik azıcık.

bu sefer gördüğüm tek ünlü, feriha'nın kötü kalpli yengesi seher oldu. herkesin şortlu eşorrtmanlı köpek gezdirip çoluk çocuk peşinde koştuğu sahilde parlak kırmızı pardesüsü ve nişan makyajıyla dondurma yiyerek takılıyordu. bakınız aşağıda kötü yenge seher.


sonra bi de 13 yaşında siyam kedisi kızım vardı, önce kaçtı, sonra ikna ettim, gece biraz yanımızda yattı. galiba ayıp olmasın diye yaptı.


sonra bi de can vardı tabi, 3buçuk yaşında. annesini onsuz sokağa çıkarmamız karşılığında rüşvet olarak 3 küçük tüp bal aldı, yatağa da onlarla gitti, plaja da. 


sonra bi de esas verba volant'ın pumaları arapları vardı. her zamanki gibi önce çantalarımızı teftiş ettiler, bi takım evden kaçma denemeleri oldu, gece ikiye ayrılıp conan'la benim sağıma soluma serpiştirdiler kendilerini.


döndük evimize velhasıl. 
paltoları kaldırıyor muyuz artık? geldi mi vakit?

3 comments:

  1. yoda ne ka artistik çıkmış, yirim

    ReplyDelete
  2. paltolar kalksa bile, hırkalar ve uzun kollu pijamalar duruyor yerinde.

    üşüyorum ben geceleri :/

    ReplyDelete
  3. benim de öyle postum olsa ben de ne biçim çıkarım fotoğraflarda.

    paltoları kaldırıyorum, ağırlığı sweatshirtlere veriyorum. 1 deri cekent ve 1 yağmurluk bırakacağım dışarda. hayırlısı.

    ReplyDelete