April 18, 2012

su iç, meyve yi


dışarda hem güneş hem fırtına olmasına rağmen artık bahar gelmiş gibi davranmaya karar verdim (nerdeyse 23 nisan oldu be, el insaf!), bahar ezelden beri bütün kültürlerde kutlanır, doğanın uyanışı, bereketli yağmurlar falan; her şey bi yana, insaflı bi mevsim bahar, insancıl, sırf o yüzden sevinebilir insan.

bi yandan da yeni başlangıçlara müsait. siz 20 maddenin kaçına müsaitsiniz? 
dün temizlik yapmış olmanın rahatlığıyla klasik müzik radyosu açtım, 15 ve 16'yı aradan çıkardım. küçük hesaplar, küçük hesaplar.

3 comments:

  1. tam bunu okumaya başladığım sırada İzmir'de yağmurun indirmesine ne demeli bilemedim :)) görsel çok güzelmiş bu arada (:

    ReplyDelete
  2. burda da indirmek üzere, kapandı hava. izmir'e selam, boyoz ye benim için haşlak yumurtayla :)

    ReplyDelete
  3. 6 Mayıs'ta boyoz festivali var, beklerizzz :))

    ReplyDelete