April 19, 2012

tebrik ederim



en sonunda bu da oldu, greenpeace'ten atarlı mektup geldi. bensiz başarmışlar. güldüm biraz, komik olmuş. ama söyleyeceklerim var.

yıllar önce bi gün pes edip destekçi olmuştum. sonra kredi kartım yenilenince aylık 10 dolareslerini çekemez oldular ve peşime düştüler. hala istanbul kodlu telefonları açamıyorsam sebebi greenpeace'tir. 
yeni kart bilgilerimi vermedim, çünkü o arada 2 tane müzik videosu yaydılar ortalığa. 
biri aydilge, "kötü kötü adamlar, ellerinde silahlar, ühü ühü dünyamız" diye, koyamayacağım videoyu buraya, "dünyanın kalbi durmasın" diye aratırsınız çok isterseniz. öbürü de melike demirağ'ın eriyen buzullar önünde saçları romantik bi şekilde uçuşarak söylediği "duyun beni". sonra bana sinir bastı. 
allaaaşkına aydilge'nin ilkokul 3 şiirini kim n'aapsın, melike demirağ'ı kim hatırlar da "aa ne diyor acaba?" diye kulak kesilir? allaaaaşkına?

ana greenpeace mi denir, ne denir bilemedim, 3 sene önce şu aşağıdaki gibi bi video yapmışken greenpeace türkiye'ye gıcığım ben. çok özür dilerim ama böyle işlere karar veren her kimse çok başarısız. bi senedir de "sizinki kaç santim?" diye erkek erkek bi sloganla idare ediyorlar zaten. o yeni kredi kartının bilgilerini aydilge versin size. ben başka mecralar buldum kıymetli dolareslerimi yollayacak. öptümkibbye.

2 comments:

  1. bu guzelmis! greenpeace surekli sagda solda yolumu kestikten ya da masama oturup durduktan sonra beni ikna etmeyi basarmisti. 1 yil kadar kredi kartimdan 10TL cektiler. bir sure sonra da hergun telefon eder oldular, ben de inat edip acmaz oldum. sonunda ben pes ettim yine - sanirim taktikleri bu!.. telefonda 10 dakika kadar cernobil'den ve nukleer santrallerden konustu karsimdaki kisi ve -dansozleri kiskandiracak bir kivraklikla- konusmayi, "aylik aidatinizi 20TL'ye cikarabilir miyiz?!"e bagladi! iste bu noktada sinirlendim ve reddettim. yine de oduyordum... kredi kartlarimi iptal etme karari aldiktan sonrada, adamlara "ben bu karti artik kullanmayacagim, benden para cekmeyiniz" diye mail attim. sonuc cok sasirtici idi: iki gun sonra "isteginiz kabul edilmistir, bu karttan para cekilmeyecektir!" oldu. GDO ile ilgili de kampanyanin kendisi yaninda, yapilan isin aslinda temelsiz ve cahilce oldugunu dusunuyorum. cunku daha 4 yil once devletin bilim akademisinden GDO'lu bitki uretimi uzerine bir projeden yuklu bir para aliminin oldugu bir projede baya bir deney yaptim! yani devletin GDO'lu urunleri "yeriz" politikasinin disinda "uretelim" politikasi oldugunu, ya bilmiyorlar ya da baska bir sekilde yaklasiyorlar olaya! isin bilimsel tartisma kismina ve de greenpeace'in olayi anlatimindaki vasatliga ise hic girmeyeyim!

    ReplyDelete
  2. vasatlar evet, insan bi atar-gider, bi isyan bekliyor. ben de bikaç yıl önce greenpeace'in yönetiminin inanılmaz hiyerarşik olduğunu okumuştum, tepedekilerin çok iyi paralar kazandıklarını, aşağıdakilerin ezim ezim ezildiklerini, karar mekanizmasının hiçde demokratik olmadığını falan. bu konuda da biraz şeffaflık bekliyor insan. netice itibarıyla sokak hayvanlarına ve ilkokul çocuklarına yöneldim ben. arada da kardeşim ve onun gibi beş parasız başka arkadaşlarının projelerini destekliyorum ahhahaha! (kötü kötü güldüm.)

    ReplyDelete