April 12, 2012

there's thunder in our hearts

bez çantalara dayanamıyorum, biraz önce bu yandakini aldım. hafif bi suçluluk duysam da "ne gerek vardı bi bez çantaya daha!" diye, gelse de taksam diye yerimde duramıyorum.

ilk başlarda okula falan takarken artık gece çıkarken bile bez çanta almaya başladım. dünyanın en rahat şeyi olduğunu düşünüyorum şu aralar.
sizi kolleksiyonumdan en sevdiğim parçalarla başbaşa bırakarak gidiyorum.




bunu etsy'den almıştım, salak gibi makinaya attım, hafif çekti ama hala çok beğeniyorum.

bunu verba volant doğumgünümde yolladıydı, bi aydır her yere bununla gidiyorum. sanatsal filli.

bu da on yıllık falandır, topshop'tan almıştım, hala tepe tepe kullanıyorum, hem sokağa hem markete.

bi de giderayak yeni çantanın şerefine şarkı koyayım, kalbinde hala gökgürültüsü olan herkes için. you and me, won't be unhappy.


No comments:

Post a Comment