May 31, 2012

ben tanığım

önemli işimi yaptım, eve geldim. geçen sene bu zamanlarda gözümüzün önünde eski kocası tarafından yerlerde sürüklenip tekmelenen bi kızın tanığıydım. hayatımda ilk defa mahkemede tanıklık yaptım, gergin bi deneyimdi.

adını yazmayacağım kızın, ama böyle sükunet, sakinlik ve inner peace manasında bi adı var, durumla o kadar tezat ki. o gün feci dayak yedi sokakta, gidip müdahale edemedik, ederim sanıyor insan ama dizlerimin bağı çözüldü, kıpırdayamadım. polisi aradık, onlar gelene kadar olan oldu zaten. "erkek şahıs", böyle dediler adam için mahkemede, işini bitirip önümüzden geçti gitti, elindeki torbayı sallaya sallaya, aheste aheste. o gidince, biz de kızı sığındığı dükkanın önünde bulduk, beraber karakola gittik, o ordan hastaneye gitti, biz de bütün bunlara şahit olan 9 yaşındaki oğluna arkadaşlık ettik, teyzesi gelip alana kadar.

bugün duruşma saatini beklerken elele tutuştuk bi ara, önce o girdi, sonra beni aldılar. gördüklerimi anlattım ve çıktım, arkama baktığımda yaprak gibi titriyordu.

bu erkek şahısın ankara'da dişçilik yaptığını ve geçenlerde yeni yapılan dişlerini beğenmeyen bi kadın müşterisini de evire çevire dövdüğünü yazmam gerekiyor. nereye diş yaptırmaya gittiğinize dikkat ediniz. çok isterdim adını açık açık yazmayı, "gitmeyin, tanıdıklarınızı göndermeyin" diye ama bilmiyorum. adamın kimliğini benden "erkek şahıs" diyerek gizleyen mahkeme, benim adımı, soyadımı, açık adresimi mahkeme salonunda yüksek sesle telaffuz etmekten çekinmedi. "doğrudur" dedim, "orda oturuyorum".

son olarak da şunu yazmam gerekiyor, gözünüzün önüne nasıl biri geliyor bilmiyorum ama o gün yerlerde tekmelenen, bugün de mahkemede kireç gibi suratıyla ifade veren kız odtü mezunu, doktorası falan var. aklınızda olsun.

4 comments:

  1. Koko'yu alıp o pisliğin dükkanı önünde dolaş ve hatta randevu al, git Koko ile.
    Ama içeri girme. ehehe

    Kimse Koko'nun içini bilmiyor ki hem. Utangaç köpenk.

    Hatta adamın bilgilerini mail at, 10larca randevu alayım yanlış numaralarla?

    Böyle kötülükler düşününce başıma bişiler geliyor, hadi bakalım.

    ReplyDelete
  2. dün duruşmaya gelmedi herif, görmediğime sevindim ama bi yandan da çok istiyorum o salonda hakime hanımın karşısında durmasını!
    akşam kızla konuştum, hakime'anım, pisliğin polis zoruyla iş yerinden alınıp mahkemeye getirilmesine karar vermiş.
    bi de o dişlerini beğenmeyince dayak yiyen kadının açtığı davanın dosyasını bu bizimkine eklemiş, "bu adamın kadın dövme konusunda tekrarlayan bi alışkanlığı var" diye. şu noktada hakime'anım rocks valla!

    ReplyDelete
  3. Kuul!

    Teyzenin adını da verirsen, çiçek gönderelim. Desteğimizi bilsin.

    ReplyDelete
  4. onlarca önlem alarak aldıkları mahkeme binasında kalacak zannediyorlar herşeyi... mahkeme kapısına çarşaf gibi yazmasını biliyorlar ama insanların açık adresini... perhiz ve lahana turşusu diyerek ayrılıyorum zira olayın tamamına denilebilecek birşey bulamıyorum :/

    ReplyDelete