May 25, 2012

çantamla yandan vururum

kırmızı başlıklı kız'ı dinlerken görünce aklıma geldi, sade'yi pek beğenirim. çok güzel bi kadın. bu aşağıdaki videosunda da bana hep bi marquez karakteriymiş gibi gelir. bu "i've already paid for all my future sins" hissini anladığımı düşünüyorum. ama hayatın bi noktasında hesap kapanıyor, alacak verecek kalmıyor, buna da çok inanıyorum.
ki ben, mutsuz olmaya meyilli biriyim, ruhum çabuk çöker, saçlarım kafama yapışır falan ama uzun sürmez deprazyonlarım. j. güzel bi yazı yazdı bugün, kendi üzüntü yumaklarım içinde yuvarlanmaktan zaman zaman hoşlansam da mutsuz insan çekilir şey değil, katılıyorum.
sade gibi topukluların üzerinde koşup gelirse dert dinlerim. küçük bi listem var, onların da dinlerim derdini. ama kronik şikayetler tansiyonumu düşürüyor, çantamla kafalarına vurup kaçmak istiyorum.

2 comments:

  1. Sade gelsin. Annie Lennox da gelsin. Bi de Florence & The Machine. Hatta ben getireyim, teker teker ya da toplucanak.!
    ...

    Tamam fazla uçtum.
    Ama gelsinler.

    Hörf.

    ReplyDelete
  2. ay gelsinler lütfen, ben de gelirim burdan kalkıp! florence 60 yaşına girmeden görür müyüz bu dopraklarda acaba?

    ReplyDelete