May 14, 2012

çok acil bildiriyorum

urla'dayım, babamın turkcell vınn'ını kanırtıyorum. hava da hiç tatil havası değil, çoraplarımı dizime kadar çektim, oturuyorum.

son 2 günün mühim hadiselerini ANNEM ortak paydasında aktarıyorum. anneler günü yazısı yazmaya üşeniyorum zira.

köpeği annemlere kakalayıp kaçtık conan'la dün. urla iskele'de çiğ börek yemeye çıkıp kendimizi karaburun'da bulduk. ANNEM arayıp "terkedilmiş rum köyü var, çok güzel, oraya gidin" deyince, gittik salak gibi. bize bi patlak tekere maloldu. köyde de rum evi bulamadık. yaşlıca bi kadın çöp atıyordu, tuhaf tuhaf baktı bize.


karaburun'da çay bahçesine oturduk, manzaralıydı. bakınız manzara;


urla'ya döndüğümüzde ANNEMle babamın köpekleri (bizimki ve onlarınki) kaderleriyle başbaşa bırakıp evden tüymüş olduklarını farkettik. arayıp sorunca "haaa biz arkadaşlarımızla buluştuk, nar suyu-votka içiyoruz tralala laaa" dediler. bi süre aç oturup beğendik abi lokantası'na gittik.


deniz börülcesi, şevketi bostan, baklalı enginar. çok güzeldi yemekler, urla'ya gelirseniz gidin muhakkak. ANNEM bizi kaale almadı ama beğendik abi'de çok iyi davrandılar bize. aile sıcaklığı vardı yani.

bu ANNEM;


bizi "bi domates alalım" diye pazara sokup arabanın arkasını begonvillerle doldurdu, bana da yarım kilo kalpli şeker aldı. kocam "5 liraya kanser almayı başarmışsınız" deyip havalara baktı.

bunlar şekerler;


bunlar da ANNEMin gülleri;


böylece gidiyorum ben, herkes yattı, köpekler tepemde dikiliyor. salı günü dönmüş olurum ankara'ya, zira daha ne kadar çiğ börek yiyebilirim bilmiyorum.

4 comments:

  1. alla allaaa bir huzur hakim olması gerekirdi... bir de katmer yemeği deneyin bakalım... :)
    ama havaların tam yağışlı olduğu zamana gelmişsiniz siz de, yoksa biz bikinilerle dolaşıyorduk siz gelemeden önce :P

    ReplyDelete
  2. merhabalarr:)
    ne hoşş bir sayfa bu böyle..
    sıcacıkk samimi ve içtenn..
    seve seve izliyorum hemenn..
    bende sizi bekliyorum sayfama,arzu ederseniz elbette..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    ReplyDelete
  3. çok teşekkür ederim! davetinizi elbette geri çevirmeyeceğim :)

    ReplyDelete