May 23, 2012

little shop of horrors

tokacı deli zafer bey'den haberiniz var mı? kuğulu pasajı'nın alt katında bi dükkandır. sahibi kadar acayip dükkanda bilumum ıvır zıvır, arkeolojik katmanlar halinde varlığını sürdürür. araştırmacı olmak gerekiyor, tabi bi de cesur, zira tokacı zafer bey'in sabrını zorlamak ve dahi bazen zorlamamak, fırça yemenizle netice bulabiliyor. fiyatlar 3-4 lira civarında seyrediyor. dün azarlıyordu herkesi "burdan 3 liraya almıyorsunuz, aynı şeylere mango'da 40 lira veriyorsunuz!" diye.
sarı saçlarından kendisi suçlu olan soulmate'imle fena ganimet kaldırmadık, bayağı kazdık ama dükkanı diplere doğru. benimkiler şöyle aşağıdaki gibi. o 80ler havasındaki siyah küpeler, çok büyük olasılıkla zaten 80lerde alınıp dükkanın bi kara delik etrafında dönen yörüngesine dahil oldu. sarı kafa ise gidip gidip "bu yüzük 4 yıldır burda duruyor di mi?" dediği yüzüğü aldı, "sen de hep aynı şeyi soruyorsun!" diye fırçayı da yedi.

velhasıl, enter at your own risk diyorum, derinlere bakınız ve korkmayınız!


6 comments:

  1. beni de götürrr!!!

    o renkli jölelerden aldınız mı yoksa?!!!

    ReplyDelete
  2. götüreyim yarın.
    almadık renkli jöle ahahah! hayatıma sen soktun, yarın çıkarırsın inşallah.

    ReplyDelete
  3. Birlik İ$ Merkezi'nde bi Hint takıtokaıvırzıvırcısı vardı. Salyalarımla birlikte öğrenci bütçemin bir kısmını orada bırakmı$tım. Tehey teytey..

    ReplyDelete
  4. benim de bombay merkeze kurulu bi çadırmışçasına ortalıkta dolaştığım bi dönem oldu. yürürken ses çıkarıyordum.

    ReplyDelete
  5. ilk defa beğendim bi aldığın küpeyi, siyah olanlar çok güzelmiş.

    ReplyDelete
  6. eğer bana particular bi kurabiyeden getirirsen küpeleri sana verebilirim. meybi beybi.

    ReplyDelete