May 17, 2012

socks of freedom

bi şey bulamadım seyredecek, şu saate kadar braveheart seyrettim. iskoç çayırlarını ve battaniyelerini çok beğensem de hayatta tanıdığım tek iskoç'a alabildiğine gıcığım. mayıs ortasında hala kazı yapıp yapmayacağı belli olmayan stuart efendi, 6 ay önce yollayacağı fotokopileri hala yollamayan, emaillere telefonlara cevap vermediği için yabancılar şubesi'nden tut da bekçisine kadar herkesi başıma saran stuart efendi! artık eteğinle, bagpipe'ınla bile gelsen ben bi yere gelmiyorum. fok dis.

kuruması için çadır ipine astığı çoraplarını teşhir edeyim bari.


4 comments:

  1. çoraplar marksensipensır.
    hafta çorapları. eminim her çorabı gününde giyiyordur etekli erkek.

    senin düşmanın benim düşmanımdır!!! ehee

    ReplyDelete
  2. dur güzel anılarımızdan da bahsedeyim. toprak örneği almam gerekiyordu, kazının bitmesine çok az kalmıştı ve ben 2 kere hastanelik olmuştum, ayakta zor duruyordum. gelip bana "merak etme, sen araziye çıkamasan bile o örnekler bi şekilde alınacak. ALINACAK!" deyip gittiydi. belki iyice uzaklaşınca FREEDOOOOM diye de bağırmıştır. ben haşlak patateslerimi alıp çıktıydım gerçi araziye ama olsun, o tavrıyla gönlümü kazanmıştı.
    o çorapları da teki yeşil teki turuncu falan giyer. gününde giyen biri olsaydı daha organize biri olurdu allah bilir, herkesi delirtmezdi böyle.

    ReplyDelete
  3. ben eşleştirip giyiyorum ama etrafımda hala akıllı biri yok.

    ReplyDelete
  4. çorap deyince, çoraptan topuz şeysi yapıyordu bi kız, az saçlılar için, dur linkini vereyim.
    http://www.helloframboise.com/2012/02/sock-bun-tutorial.html

    ben yapmadım ama kardeşim bayağı kafasında dürülü çorapla dolaşıyormuş.

    ReplyDelete