June 11, 2012

ayem tayteniyıım

sabah kalktığımda kafamda bu çalıyordu, hiç direnmedim, dinliyorum arka arkaya. ara ara david guetta dinliyor olmaktan hiiiiç utanmıyorum. yaz da geldi, hayat hafiflesin artık bi miktar. hafiflemeyecekse de yavaşlasın. budur temennim.


sia'ya çok bayılıyorum, ayrıca six feet under'ın son bölümünde salya sümük ağlamayan da bizden değildir. bu kış iyi çalışmış kız yalnız, aşağıda da flo rida'yla görüyorsunuz. aslında görmüyorsunuz, başka kızlar ağızlarını oynatıyor. 


burayı gündüz diskosuna çevirip gidiyorum, kartpostal almam lazım. hava 1500 dereceyken çıkayım da günümü göreyim diye düşündüm.

3 comments:

  1. ben de dun actim dinledim titanium'u. kalp kalbe karsiymis ablo.
    sia icin cok nefes aliyo sarki soylerken dedigini de yazsana :D

    ReplyDelete
  2. David Guetta'yı adrenalin beynimden pörtlediği zaman, Sia'yı da sakinle$mem gerektiğinde anarım; ikisinin bile$imi bi enterefantastik olmu$. Sporum geldi.

    Ayrıca Six Feet Under'ın hemen hemen her bölümünde en az bi kez "yok bi$ii gözüme bi$ii kaçtı" demeyen uzaylıdır, ornitorenktir ne bileyim bu tarz.

    ReplyDelete