June 7, 2012

bu blog thy çalışanlarına destek verir

şöyle bi dönüp baktım da yazdıklarıma, uçakla seyahat konusunda tek kelime pozitif bi şey yazmamışım. ki her başıma geleni de yazmıyorum.

kocamın hostes eski sevgilisi var, onun da dibi gelmiş sarı saçlarından tut da mavi lenslerine, hatta adem elmasına falan çok gıcık kapıyorum.

ama grev bi haktır. grev hakkınız yoksa işveren karşısında gücünüz yoktur. armut gibi kapının önüne koyulursunuz, itiraz edemezsiniz. işsiz kalmak çok korkunç bi şey.

ben bu paranın üzerine kuluçkalanmış patronlardan çok bıktım. bu mesele çalışanların lehine sonuçlanmazsa thy bileti almayacağım.


5 comments:

  1. ben istesem de alamıyorum ama anadolu jet de akraba.
    hmpf!

    ReplyDelete
  2. ya evet. urfa'ya falan uçakla gitmenin tek yolu da anadolu jet maalesef. gerçi en güzeli arabayla geze geze gitmek, yol kenarından testi alarak, gözleme yiyerek.

    ReplyDelete
  3. Böyle buyurdu eylemin yasadı$ı olduğunu beyan eden $akirtler sürüsü:
    http://www.turkishairlines.com/tr-tr/kurumsal/basin-odasi/basin-bultenleri/12564/kamuoyuna-duyuru.aspx

    ReplyDelete
  4. şöyle bi alternatif buldum kendime, sunexpress izmir'den antep ve diyarbakır'a uçuyor. oralardan da her yere giderim ben. haydi bakalım.

    ReplyDelete
  5. sunexpress'in ortaklarından biri thy di mi? olmasa şaşardım.

    ReplyDelete