June 20, 2012

çok yeşil

bütün gün "ıspanak çorbası yapalım" deyip duran kardeşim ıspanak sevmez aslında, anaokulundan beri ıspanak deyince kaşı gözü seğiriyor, anlatır belki bi gün.
neyse, biz arçelik'in çok iddialı ama gerçek hayatta bi işe yaramayan 2 ayrı çeşit blendırıyla boğuşarak yaptık çorbayı. bunu aslında hintli bi arkadaşı yapıyormuş, bizimkinin tadı pek aynı olmamış. beniyse çorbanın yeşilliği çok örseledi.


salata talebimi de geri çevirmeyen kardeşim, önüme şunu koydu:


"NE BİÇİM SALATA BU BE?" dedim, "pansiyon salatası ehehe" dedi. bu durumu daha derin irdelemek için üzerimizdeki tatil lanetini okumanız lazım.

kardeşimin başıma sardığı dukan-atkins melezi diyet kapsamında bugün bunları yedim:
kahvaltı: süzme yoğurt içinde yulaf ve doğranmış 1 küçük şeftali (bunlar diyette yok aslında, benim norrmel kahvaltım, cebren ve hileyle kahvaltımı korudum.)
öğlen: 2 yumurtadan omlet, domates, zeytin.
akşam: yeşil çorba ve kuru pansiyon salatası.

diyet sürekli proteine yüklenmenizi bekliyor, ben de et yemeyi pek sevmiyor, geriye de yiyecek bi şey kalmıyor. açım yani özetle.

1 comment:

  1. bu salata bizim iş yeri salatası. üzerine sirke, yoğurt ve yağ koyunca birşeylere benziyor.

    ReplyDelete