June 2, 2012

filli antakya yemekleri

geçen gün verba'anımın akşam postasıyla bu yandakiler geldi. filli şişe, pembe kedi ve antakya yemekleri!

o saatte gelse gelse kocam the barbarian eve gelir diye kapıyı açık bıraktım, bu sayede koko da alt kata kadar inip kargocu oğlanı kucaklayabildi.

kediyi kaktüslerin yanına, filli şişeyi başucuma yerleştirdim. kitabı da okuyorum ağır ağır, bu yapılır mı, şunu becerir miyim diye. verba'anımın kitap hediye etme konusunda tuhaf bi yeteneği var. görüp beğendiğim, alsam diye düşünüp alamadığım ne kadar kitap varsa bi şekilde dönüp dolaşıp eve geliyor sayesinde. beynimin "alınacak kitaplar listesi" köşesine nasıl erişim sağladığını bilmiyorum, 20küsur yıllık tecrübe herhalde.

bu sebeple kitabı görünce ağladım biraz ben. keşke bi de telefon edip aldım kargoyu deseydim de verba kargo şirketiyle kavga etmeseydi, bu haber vermeme huyum yüzünden bi dahaki paketi önce kafa atıp sonra bana teslim edecekler.

velhasıl, bereket devam ediyor, hepimiz için iyi kalpli ve huzurlu ve ara sıra kapıyı çalan kargocularla dolu bi hayat temenni ediyorum!

4 comments:

  1. ohh çogzelmiş.

    güle güle kullan, oku, yap-pişir.

    ReplyDelete
  2. bizimkini de postacı çalıyor en az haftada bir kez, ben de çok mutlu oluyorum o zamanlar :) hatta o hafta çalmazsa kesinlikle kendisinin hasta olduğunu düşünüyorum, yoksa bana kesin kart gelir! :P

    filli şişe şahane (:

    ReplyDelete
  3. saçaklı! bana adresini ver ki kart atayım!

    ReplyDelete
  4. İçinde çok güzel yemekler vardı; dilerim pişirirken keyif alırsın. Filli şişe ise tam başucunda durmalık, hem şans getirsin hem susuzluğunu gidersin. Pembe kedi de, çılgın bir kedi işte :)

    ReplyDelete