June 15, 2012

hello africa

tell me how you doing! yani diyorum ki, merhaba arkadaşlar, hepinizin işlerini kontrol edeceğim. (dünden bugüne sarkan bu kötü esprinin kaynağı ve şahsımın bi takım haykırışları için jardzy'nin şu yazısına bakabilirsiniz.)

aylardır sürünen teras tadilatı bugün başladı, apartmanda kimse memnun değil. birileri sözleşme imzalamış, bizim ruhumuz duymadı, kimse de bize sormadı zaten. teras da çatı ve bahçe gibi apartmanın ortak alanıdır ey ahali ve fekat ben tadilatın başlayacağını dün akşamüstü duymamalıydım, bi toplantı yapılmalıydı.

herrrrrneyse. usta, köpekten korktuğu için koko'yu salona kapatıyoruz, ağlayıp duruyor. usta değil, koko çok ağlıyor. belki usta da gözyaşlarını içine akıtıyordur, bilemiyorum. sizinle sanatsal çalışmalarımı paylaşmak istedim.

bunun adı "çekilecek çilem varmış/i'm not doing alright".


bu ise "yerde yatmanın meleksi hüznü/2 toynak".


bunun adını da "pass me that simit you cold-hearted biç  nice person" koydum.


çok sıkılıyorum.
usta efendi, terasımdaki çiçekleri çok dağınık bulduğunu beyan etti.
hava 40bin derece. 
dışarda çalışmak zorunda olan herkese allah sabır versin, kargo dağıtıcılarına ve suculara çok saygı duyuyorum. 2 senedir eve su getiren adam nihayet bugün gülümsedi giderken, kendisini daha önce yazmıştım, sabrın sonu selametmiş gerçekten.

5 comments:

  1. Koko'anım!
    Dışarısı sıcak zaten otur içerde, vantilatör önünde soğut kendini.
    O usta senlen oynamaz.

    Umarım kısa sürer bu işler. Ayran, limonata servisi yapıyon mu?

    ReplyDelete
  2. 2 günlük daha iş varmış. çay ve soğuk su servisi yapıyorum, başka bi şey istemedi. çok da çay götürmeyecekmişim, işini yapamazmış o zaman.

    köpeğin dramlısı, ustanın atarlısı, hep bende bunlar.

    ReplyDelete
  3. yazıda o kadar değil de...
    "köpeğin dramlısı, ustanın atarlısı, hep bende bunlar." kısmında güldüm baya :))

    bi de, o terastan su girince sizin olur başka zaman herkesin... bi yürüyüp gitsinler lütfen! (:

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. kargoya veriyorum, yarın elinde olur. yuvarlaklarını da yanına koydum.

      Delete