June 13, 2012

moonrise kingdom

dün deniz'le sinemaya gittik. küçük şeylere kıymet verebilen, iyi kalpli bi arkadaşımdır deniz.
kızılay'daki kızılırmak sineması'na gittik, iyi ki de oraya gitmişiz, eski usül sinema nasıl bi şeydi unutmuşum ben. mısır alırken sohbet ettik, adam bi yandan kibar kibar dolmasını yiyiyordu. salona girerken "klimayı açalım mı biraz daha? iyi mi içersi?" diye sordular. bi sırtımıza yastık koyup kafamızı sevmedikleri kaldı.

batmaz umarım kızılırmak sineması, daha sık gitmek lazım.

moonrise kingdom'ı seyrettik. gelsin diye bekliyordum, deniz dürtmese kaçıracakmışım filmi, çok beğendim. küçük bi aşk hikayesi; örrtmeniyle kavga ettiği için karga rolüne layık görülen kızla neden sevilmediğini anlamayan öksüz yetim ve nalet bi oğlan. aklımda deniz kıyısındaki bi donlu dans sahnesi, havada uçan bi ayakkabı teki ve içinden tekir çıkan bi adet kedi sepetiyle kalacak sanırım. bill murray'inden tilda swinton'ınına herkes çok iyiydi. bruce willis'i gördüğüme bile çok sevindim!

fragmanını daha önce koymuştum ama olsun.

No comments:

Post a Comment