June 19, 2012

zaten açım

kardeşim Z. memlekete döndü. korkunç bi diyet yapıyor, bizi de sürükledi, 3 gündür karbonhidratlı hiçbi şey yemedim, zor durumdayım.

neyse, kardeşim sabahları koko'yu yürüyüşe çıkarıyor cinnah yukarı. bu sabah çalıştığı laboratuvarın önünde sigara içmeye çıkmış bi kızdan laf yemişler. "ay çoaak çirrkieeen!" demiş kız koko'ya. yani öyle "çikin şey" diye sevmemiş, fikrini belirtmiş. çok çirkin bi köpek olduğunu vurgulamış koko'nun. normalde böyle şeyleri kaale almıyorum köpek gezdirirken zira evet siyah ve büyük bi hayvan ve pofuduk da değil, kıç kasları falan var. ama bunu çok tuhaf buldum, durup dururken önünden geçen hayvanın sahibine böyle bi şey söylemek, tuhaf hakikaten. iyi ki ben yanlarında değildim.

umarım "kim milyoner olmak ister"e katılıp ilk soruda rezil olursun. umarım "bugün ne giysem"e çıkarsın ve jüri gülmesini tutmaya çalışıp tutamaz.

ilkokul 3 seviyesindeki fotoşop yeteneklerimizi birleştirip şu aşağıdakini hazırladık sana. hazır girişmişken kendime de kardashian makyajı yaptım.


6 comments:

  1. laboratuar dediğiniz, şu sperm banklı olan mı?
    pis kız.

    ReplyDelete
  2. 5.5 yıl boyunca bir rott'la ya$adım ki kendisi gayet sevimli, sempatik, pötibör kıvamında bir tosundur bkz: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/33679_450325852266_6709178_n.jpg yakın çevresi dı$ında bi kere bile sempati toplayamadı $u köpekcaaz.

    O değil de Koko sensin lan çirkin diyip koysaymı$ di$i, görürmü$ aslında tersini düzünü.

    ReplyDelete
  3. sperm banklı değilmiş j., tıbbi görüntülemeliymiş.

    fotoğrafını açıp sevdik çocuğu, oy oyy kurban oluruk diye ahhahah! valla koko da çok nazik, sevecen bi hayvandır ama ben bu kızın cesaretine hayran kaldım. zira kıçımızı kaldırıp da öğrettiğimiz toplam 4 komuttan biri "tuts tutss", tutabildiğinden de değil ama çok pis havlıyor iki ayak üstüne kalkıp. naapıyım ben, hell's angels mı olıyım bu yaştan sonra?

    ReplyDelete
  4. milletçe severken öldürme huyumuz var ya "ay çok salak bişey buuu" ya da "ne güzel çalıyor gitarı pezevenk" gibi... öyle olmasını umuyorum... yoksa ben de mecburen yapıcam bi fotoşop :))

    ReplyDelete
  5. bence bir gün tasmasından kurtulup tutar gibi yapsın koko en azından, bu korku bile ziyadesiyle yeter o terbiyesize... çirkin kadın yoktur hem.

    ReplyDelete
  6. ahahhaha! neyse dün 2 tane teyze "ay ne güzel şeysin sen" diye sevmişler, evren dengeye girdi tekrar.
    zaten şimdiye kadar yolda durdurup sevenlerin hepsi 50 yaş üstü kadınlar.
    demek ki o yaştan sonra hiçbi şeyden korkmuyorlar!

    ReplyDelete