July 10, 2012

ayh.

bugün bunlar oldu:

1. sabahtan deniz'in annesinin stüdyo dersine iştirak ettim. konteynırdan kazı evi tasarlayacakmış çocuklar, şöyle olur kazı evi, böyle olur kazı hayatı diye anlattım. duş sırası, çamaşır sırası, çamaşır asma sırası falan derken biri saf saf "neden çamaşır kurutma makinası yok kazı evlerinde?" diye sordu. hayatında hiç 50 derece sıcakta ipe çamaşır asmamış bu kız çocuğunu bağrıma basmak istiyorum, çok küçükler daha be, yazık.

2. deniz'in annesi beni besleyip öyle yolladı. alman pastası, türk kahvesi falan diyorum. böyle olacaksa hep giderim ben stüdyoya.

3. kendi okuluma uğrayıp sarı kafalı arkadaşımın lisans-yüksek lisans-doktora tezlerini 4er kopya bassınlar diye fotokopiciye bıraktım. türkiye'de hayat, kağıt yığınları içinde ilerliyor çünkü.

4. kocam the barbarian'ın talimatıyla gidip bi de pafta bastırdım, elime fiş tutuşturup kasaya yolladılar. 18 metre çıktı almışım, sinirlerim bozuldu kasanın önünde. 18 metre çıktı almak.

5. eren efendi'nin eski kız arkadaşına kart attım. annemin gençliğine o kadar benziyor ki annemin 70lerde çekilmiş bi vesikalığını facebook profil fotoğrafı yaptı ve yutturdu arkadaşlarına. adı sırpça "vişne" manasına gelen yeni kartpostal arkadaşımla çok ilgileniyorum.

6. bim'e gittim, kapı duvar. bi süre "eee şimdi naapıcam??" diye durdum boş dükkanın önünde. şok markete gidip 24lü tuvalet kağıdı alıp eve döndüm.

kendime gelmeye çalışıyorum.
geçen seneki datça kazılarından bi kareyle satırlarıma son veriyorum, kendimi böyle betonlara atasım var.



No comments:

Post a Comment