July 31, 2012

beşyüz

yaz ayları, tam da hayalini kurduğum gibi ağır ağır geçiyor. olimpiyatlı yazları daha da çok seviyorum, bu akşam erkekler cimnastik, erkekli-kızlı yüzme, biraz da halter seyrettim. cimnastikte japonların yaptığı arsızlıktan bahsetmek isteyen var mı?

dün gece yatmaya giderken koko'yu terasta yüzüstü yere yapışmış uyurken gördüm. kıyıya vurmuş bi balina gibiydi. yere kıçını bile koymaya tenezzül etmeyen köpeğimizin 40küsür derecelerle imtihanı böyle olacakmış demek ki.

bu yazıyı bitirip yolladığımda bunu 500. kez yapmış olacağım. bu kadar düzenli yazacağım hiç aklıma gelmezdi, güzel insanlar bulacağımı ise söyleseler inanmazdım.

bu karışık kaseti buldum 8tracks.com'da, beğendim. bence de daha iyi şeyler bekliyor bizi.



10 comments:

  1. Arkadaşım F.D.,

    Kalktığımda etraf aydınlanmış olsa da daha güneş doğmamıştı. Buralarda güneş biraz geç çıkar.

    Serin serin balkonda otururken bloğunuzdaki bu konuyu açtım, dinlediğim radyo mudur nedir parçalar aralıksız devam ediyor. İngilizce bilmiyorum ama şarkıların sözler o kadar güzel geldi ki kulağıma, 1 saattir dinliyorum, terapi gibi geldi...

    ReplyDelete
  2. 500 gönderi iyi sayı. 1000 de olur bir gün, belki ben de denk gelirim:) Mutlu günler:)

    ReplyDelete
  3. Peki ya Shin A Lam'ın hayâl kırıklığı ve çe$itli sıfatlarla anılan hakemler?

    ReplyDelete
  4. çağatay bey, ben de dün gece geç saatte dinledim, sözlerine falan dikkat de etmedim ama bana da iyi geldi, o yüzden ekledim yazıya.

    sevgili engin, hala senin blogunu okuyorum geriye doğru giderek, ben 1000'i bulduğumda buralarda olursun umarım :)

    kırmızı kukuletalı kız, seyretmedim eskrim ama ona da üzüldüm hemen empati yapıp! zavallı ukraynalı cimnastikçi çocuklar kös kös evlerine döndü. ingilizler nasıl gümüş madalya aldı, onu da anlamadım. bu ev sahibi kayırmalar çok ayıp.

    ReplyDelete
  5. noldu cimnastikte? napti japonlar? ben en son 17 yasindaki yuzucu cinlinin yarattigi kaos dalgasini okudum.

    ReplyDelete
  6. japonlar 4. oldu. çinliler altın, ingiltere gümüş, ukrayna bronz, buydu sıralama yani. sonra japonlar son çıkan sporcularının puanına itiraz etti. dakikalarca bekledik, o ukraynalı çocukların gerginliği falan. jüri kabul etti ve puanını arttırdı japonların, böylece çot diye 2. sıraya çıktılar, ingiltere bronz aldı, ukraynalılar da 4. oldu. çok üzüldüm onlara. bütün salon yuhaladı japonları ve jüriyi, böyle madalya alacağıma, hiç almam ben :)

    çinli yüzücü ne yaptı?

    ReplyDelete
  7. http://www.tntmagazine.com/news/olympics-and-paralympics/london-2012-olympics-doping-controversy-over-chinese-swimmer-ye-shiwens-unbelievable-win

    ReplyDelete
  8. Yanlış yazmışım, bu sıralar çok dalgınım affola. Yabancı dilim yok benim.

    Parçaların sözlerini anlamasam da yıllardan beri aşinaymış gibi geldiler bana diyecektim...

    ReplyDelete
  9. olimpiyat komitesi de "saçmalamayın, doping yok test ettik, kız masumdur, rekorun tadını çıkarın" demiş. buradan haber vereyim dedim.

    ReplyDelete