July 22, 2012

cüneyithh

eren efendi bu gece dönüyor. çok alıştım evde dolanmasına, kardeşim de gitti, tuhaf olacak. 
baktım ki hep annesine küçük hediyeler almışız, dün kendimi sokağa attım, hem eren'e hem de babasına bi şeyler alayım diye. verba volant'ın aldığı istanbul tişörtleri çok güzeldi, onlardan alırım diye mavi jeans'e gittim. kızılay'daki dükkanları yıkılmış, çok alışveriş yaptığım bi yer değil, farkına bile varmamışım.

neyse o arada koton'a girdim ve cüneyt arkın tişörtlerini buldum. indirime girmişlerdi bi de, tanesi 13 liraya falan geldi. çizgi roman delisi, 1960'ları 1970'leri seven ve türk kültürünü tanıyacağım diye kendini paralayan eren efendi'ye çok isabetli bi hediye oldu. ayrıca ben seviyorum cüneyt arkın'ı. 


çok yakışıklı, alain delon'dan hiç bi eksiği yok.




4 comments:

  1. F.D. Arkadaşım, Eren beye biz de alışmıştık. Güle güle gitsin, Allah yardımcısı olsun.

    Tişörtler gerçekten çok güzelmiş. Cüneyt ARKIN'lı aldığınız isabet olmuş, gurbetteki vatandaşlarımızda onu seviyordur eminim, o bizim çocukluğumuzun örnek aldığımız kahramanı...

    ReplyDelete
  2. ilettim iyi yolculuk dileklerinizi! sabaha karşı 3 gibi havaalanında olmamız lazım, perişan olacak yollarda ama n'aapalım, macera böyle bi şey :)

    ReplyDelete
  3. Ankara'ya arabala gelirken Sivas'ta Cürek diye bir yerden ve köprüden geçiyoruz.

    Aklıma hep orda geliyor bu adamcağiz.

    ReplyDelete
  4. demek ki oranın baturlarından kendisi ehehe.

    ReplyDelete