July 11, 2012

dobi'nin diyeceği varmış

buraların bozayısı dobi, kırmızı başlıklı kız'a el sallayacakmış, salladı. şarkısını da bugünün şarkısı ilan etti, dinliyoruz döne döne.

hepiniz farkındasınız biliyorum ama bi kere daha haykırmak istiyorum: ÇOK SICAK!

bi takım faturalara otomatik ödeme talimatı verdim, gerizekalı olduğum için doğru dürüst kullanmadığım bi hesaba bağlılar. her seferinde gidip para yatırıyorum o hesaba, çok otomatik ödeniyor yani faturalar, bildiğiniz gibi değil.
eve yakın bankamatiği de kaldırmışlar, inleyerek yürüdüm sokaklarda. ayh allahım.

su içip duvara bakıyorum, başka da ne yapabilirim bilmiyorum. beynim yandı.

2 comments:

  1. ben akşamları üşüyorum. gündüz sıcak, kabul.

    orlar nasıl akşamları?

    ReplyDelete
  2. akşamları kah yorganla yatıyorum kah fenalık geçiriyorum, bi acayip. serin oldu mu güzel oluyor.

    ReplyDelete