July 17, 2012

falan filan

dün döndük istanbul'dan, gerizekalı gibiyim.
eren'i gezdireceğiz diye hayatımda ilk defa topkapı sarayı'na girdim, bi de istiklal'de tramvaya bindim. çok hoşuma gitti.



kardeşimin makinasında bütün fotoğraflar, kabloyu bulamıyorum. onları sonra koyarım. ama ziyadesiyle güzel bi ziyaret oldu. benim burdan kalkıp bi konsere gitmem komünal çabalar gerektiriyor, daha önce yazmıştım. verba volant'ın evini hostele çevirdik gene, koko'ya kocamın abisi baktı 2 gün, ama pulp dinledim ya canlı canlı, artık gözüm açık gitmem.

okumuşsunuzdur, efes one love festivali'nde alkol satışı yasaktı. 33 yaşında evli barklı biri olarak bira içip içmeyeceğime başkalarının karar vermesi beni çok sinirlendiriyor. son dakika alınmış 4 adet kombine festival bileti sahibi biri olarak bu yasağı kapıdan girerken öğrenmem de çok güzel oldu. n'ooldu peki, dışarı çıkıp eyüp halkının kıymetli kaldırımlarında bira içtik, daha mı iyi oldu? daha mı az rahatsız oldular? ben de bi çok şeyden rahatsızım, o ne olacak? ben de halkım, sıradan biriyim, öbür %50'yim anlaşılan, ben ne olacağım?

kapalı toplumlar sağlıklı toplumlar değildir, bunu mu yazmam gerekiyor? kapalı toplumlarda öncelikle kadınlar paspas olur, sonra resim-müzik-yazı yokolur, canımın sıkılması normal değil mi?

şaka mı bu?

bi yunus görmek ister misiniz?










2 comments:

  1. yönetim toplumsal bir saldırı olmasın diye iptal etmiş alkol satışını anladığım kadarıyla ancak çok büyük haksızlık.

    ramazan ayında oturur seyrederiz dünyayı. islam'daki hoşgörüyü "falan filan".

    ReplyDelete
  2. ben de acaba yakarlar mı bizi de diye düşündüm, galeyana gelmiş halleri pis oluyor zira, daha önce gördük. ülkücüler gelmiş bi ara kapıya, ben görmedim.
    anadolu grubu için alacakları ihaleler "ses çıkarmak"tan daha önemliydi herhalde. koyun gibi sustuk hepimiz, içki içmenin yasak olmadığı bi ülkede.
    eren "ama demokrasi böyle bi şey" dedi, anlatamadım bunun demokrasi falan olmadığını çocuğa.

    ReplyDelete