July 18, 2012

ıhlamur postası

verba volant, ev sahipliği konusunda yarışmaya katılsa tozunu attırır ortalığın. işe gitmeden kahvaltı hazırlar bırakır, başucuna havlu-lif-lavantalı sabun bırakır, dışarı çıkacaksa şarap ve kadeh bırakır. gezi planı emailler, otobüs numaralarını, müze bilet fiyatlarını falan yazar. kardeşime zorla harçlık vermişliği var. bunlara alışmıştım, yalnız bu sefer bi de arkamızdan koli yollayarak çıtayı iyice yükseltti.

bahçeden ıhlamur, kurabiye damgası, köpekli magnet, kedili çakmak ve 40 yıl düşünsem almak aklıma gelmeyecek istanbul tişörtü. şaşkınlıktan kargocuya "ee ama ben daha dün yanındaydım?" falan dedim. "evet" diye cevap verdi adam.

burdan da teşekkür edeyim, kendisine bu akşam başlayacak bodrum tatilinde muvaffakiyetler diliyorum. bizim için de bi combalak at!

1 comment:

  1. gule gule icin ihlamurlari, gule gule giy tisortu. kopek magneti de siritsin buzdolabinizdan. damgali kurabiyeleri ise merak ettim :) senin icin de yuzdum bugun.

    ReplyDelete