July 21, 2012

kara şövalye

yürüyen merdivenle yükseliyor anlaşılan.


5 comments:

  1. vallahi yarasa! kızılay'da çektim. ankara'da az da olsa var sokak sanatı, gördükçe çekiyorum. bi yerlerde zeki müren vardı, bakayım duruyorsa onu da çekeyim gidip.

    ReplyDelete
  2. uehueheu! burda sinemaya gidicem diye tutturup Batman'e gidip yarisini anlamadan ciktigim dogrudur! :)) ayrica antraktsiz film mi olur arkadas!! boru degil yaa 2.5-3 saat film!!

    ReplyDelete
  3. odeon'a mı gittin deniz kıyısındaki? ben de istiyorum orda sinemaya gitmek ühü.

    ReplyDelete
  4. eneee gerçekten de oraya gittim :)

    ReplyDelete