July 18, 2012

kartpostal ve pullar

bu kartpostal yollama meselesine iyice kaptırdım kendimi, gördüğüm her yerden kartpostal alıyorum. her türlü şalanja hazırım. bu aşağıda gösterdiğim kadar birikti evde. şimdi de internetten biraz hayvanlı kartpostal sipariş edeceğim. baktım insanların profillerine, türkler hem "ay kedili olsun, yok masallı olsun, tavşanlı olsun" diye taleplerini sıralıyorlar hem de herkese basıyorlar sultanahmet kartlarını. farkındayım türkiye biraz zayıf kartpostal çeşitleri açısından ama internet diye bi şey var, eski kitapçılar var, kırtasiyelerin tozlu rafları var. kimse zorlamıyor sizi kartpostal ağına katılın diye, biraz özenseniz keşke. ya da razı olun yani gelecek kartpostala, ben seviyorum şehir manzaraları hem.


pul alayım dedim, postaneden bi türlü başaramadım almayı. sürekli "ay yarın sabah gelin, ay çok meşgulüz şimdi, sonra gelin" dediler. ben de ptt'nin filateli hizmetlerinin internet sayfasına girdim, ordan sipariş verdim. biraz uzun sürdü gelmesi ama allahaşkına zarfın ciddiyetine bi bakın.



bunlar da aldığım pulların bi kısmı. en çok deniz fenerliyi, sonra da trenliyi beğendim. sanırım internetten alacağım bundan sonra pulları.


7 comments:

  1. güzelmişler.

    ptt ile arkadaşız. küçük yerlerin özelliği işte.

    ben gelicem diyince akşam geç çıkabiliyorlar. ben de mi girsem şu işe???

    ReplyDelete
  2. ben anlamadım neden pul satmak istemiyorlar, bunun dışında bizim de ilişkilerimiz pek hoştu köşedeki ptt ilen. kek yedirmişlikleri vardı bana.

    neyse, gir bence bu işe, çok heyecanlıymış!

    ReplyDelete
  3. Röææææær!
    Rusya'nın posta servisi ne kadar meymenetsiz, mendebur, balta girmemi$ hayvan cinsinden?!
    Kartım kaç haftadır ula$amadı. =/

    ReplyDelete
  4. ay biliyorum, günlerdir aynı şeye söyleniyorum ben de. 43. gününe girdi rusya'ya yolladığım kart. beyaz rusya da öyle. allah sabır virsin ruslara!

    ReplyDelete
  5. ya da benim kadar sansli olursan eger, postanede en az senin kadar pullari seven bir abiye rastlar, her gittiginde senin icin ayrilmis pullar bulursun ihihiih <:)

    ReplyDelete
  6. orası izmir tabi, insanların içinde hala yaşama sevinci var.
    yarın gidip 10 kuruşluk pul almaya çalışacağım bakalım. 1 liraya, 2 liraya tamamlayamıyorum elimdeki pulları. bu sefer de alamazsam pul, çantamla kafalarına vuracağım, this is ankara, this is madness! diye.

    ReplyDelete