August 12, 2012

bekliyorum


kızlar 1500 metreyi kazanınca gözlerimize inanamadık, barbar kocam conan bile duygulandı. üstelik güreş müreş de değil, bayağı atletizm! güreşi kaale almadığımdan değil ama geleneksel olarak güreşte halterde falan madalya almayı zaten beklediğimiz için. ki onlarda da şiştik bayağı bu olimpiyatlarda.

"allahııımmm bugünleri de gördük" sevincim, "yarabbi inşallah dopingli çıkmazlar" temennisine dönüştü bikaç gündür. bunu da lütfen türk atletlere olan güvensizliğime değil, bunca yıldır uluslararası müsabaka seyreden birinin temkinliliğine veriniz! ben dolu dolu sevinemezken gazeteler kötü kötü sevinmeye başladı. yok "çirkin ingiliz", yok "piste gömdük". bunlar spor ruhuna hiç yakışmıyor, bu erkek erkek tavırlar beni hasta ediyor. bizi de piste gömdüler oyunların başından beri, mindere yapıştırdılar, havuzda boğdular hatta?

bi emin olayım, türk bayrağı asacağım terasa, bekliyorum!

son bi şey daha, antrenör-sporcu evlilikleri beni oldum olası çok rahatsız etmiştir. antrenör ve sporcu arasındaki ilişkinin böyle neticelenmesi, bi çok sporcunun çocuk yaşta spora başladığını düşününce çok sinirlerimi bozuyor. ya da ben kötü niyetli biriyim bilmiyorum.

5 comments:

  1. Estağfurullah, kötü niyetli değil yerden göğe kadar haklısınız.

    ReplyDelete
  2. Ben hiç sporla ilgili bir şey izleyemiyorum :( Maç, olimpiyat... Gözucuyla tenis olabilir.
    Yanlız Türkiye uluslararası başarı kazanınca mutluluktan payımı alırım, o hakkım :)
    İnşallah sonra sorun çıkmaz, sanmıyorum ama ya, yapmamışlardır öyle haksızlık.

    ReplyDelete
  3. O tür yorumlar bence de hiç yakışmıyor...
    Koca koca insanlar, gazeteciler, haberciler bir de... Teh.

    ReplyDelete
  4. Bence de çok haklısınız Süreyya gibi bir yeteneği bu olay bitirdi bence...

    ReplyDelete
  5. kızlardan birinin gençler'de yarışırken böyle bir vukuatı olmuş, elimine edilmiş, zannedersem ingiliz kız ona da gönderme yapmış. bekleyelim bakalım, bir şey çıkarsa acıklı olacak çok.

    ReplyDelete