August 14, 2012

çok gıcık kaptım

söylenmeye geldim, gideceğim.

postcrossing'le amerika'ya yolladığım kart kızın eline ulaşmış, sisteme girmiş ama iki satır bi mesaj yazmamış bana.

kart istek listesinde beysbol, marihuana, grateful dead, gustav klimt ve nü resim vardı. ben de picasso'nun bu yanda gördüğünüz nü resmini yolladım. "arkasına sevdiğiniz bi şiiri yazıp ingilizce'ye çevirebilirsiniz" yazmış, üşenmedim onu da yaptım.
tamam resim biraz depresif belki ama bari bi "kartı aldım, çok sağol, kib bye" falan yazsaydın. suratsız.

benden bu kadar nü çıkıyor valla, o şiir de haram olsun sana. bok.

8 comments:

  1. olsun valla :D gerçekten de ayıp etmiş o kadar ingilizceye çevirmişsin bir de ...

    ReplyDelete
  2. Puhaha, dileklerine katılıyorum Ferminacım:))

    ReplyDelete
  3. Bu sıklıkla benim de başıma geliyor, ben de sinir oluyorum -.-
    Aldığım her karttan sonra bir teşekkür mesajı gönderiyorum ama sadece bir kez aldım. Bir ingiliz kadından... Ne varsa eskilerde var, yaşlıca, sevimli bir kadındı.

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok haklısın, orta yaş ve üstü grup kesinlikle çok sevimli. ben de her seferinde yazıyorum teşekkür mesajı, insan bekliyor iki satır bi şey.
      ayrıca çok gıcık kaptığım biri daha var, onu da ifşa edeceğim yakında. aynı mesajı printerdan çıktı alıp kartlara yapıştıran ve bunu yüzlerce insana yollayan, kazara forumda bi şey soran rus kızlara "MSN VAR MI?" diye atlayan biri. milliyetini ve cinsiyetini tahmin edersin herhalde.

      Delete
    2. Ho!
      O iyice saçmalamış.

      Delete
  4. 10 numara yazı, 10 numara düşünce, Tebrik ederim sizi.

    ReplyDelete
  5. hhahahha :) Tepkine gülüyorum :)
    İlk kartım geldi benim de Hırvatistan'dan, reklam kartı yollamış, profilime de sakın bana reklam kart göndermeyin demiştim. Neyse napalım, bunlara hazırlıklı olacaz demekki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. okumamıştır bile profilini. neyse, aldığımız kart sayısı arttıkça bunlar arada kaynar gider herhalde. yani böyle umuyorum :)

      Delete