August 25, 2012

getaway

mehmet tez'in yazılarını çok beğeniyorum. bu yılki efes one love felaketinden sonra ses çıkaran ender gazetecilerdendi, çok güzel bi kaç yazı yazdı. efes one love'ın ara ara facebook'ta "eee bayramınız nasıl geçti, festival de ne güzeldi di mi?" havasındaki seslenişleri sinirlerimi bozuyor. dalga geçermiş gibi. bu yaşımda alkolik muamelesi gördüm, festivalin kapısına linç ekipleri dayandı. festival güzel falan değildi?
allahtan pasif-agresif biriyim, yoksa şimdi bunları festivalin facebook sayfasına yaz, insanlar altına yorum yapsın, sonra itiş kakış onlarla "kardeşim ben bira içmeden dururum da kimin ne hakkı var yasaklamaya?" diye. ne güzel burdan söyleniyorum kendi kendime.

neyse, bugün mehmet tez'i okurken the music'i hatırladım sayesinde.

güzel gruptu, hem gitarlı hem danslı. yüksek sesle dinleyin, daha güzel oluyor. yıl 2002'ymiş, peheeyyyy!




No comments:

Post a Comment