August 7, 2012

hholimpiyat

olimpiyat şeysi yazmıyorum, yazayım dedim. akşamları seyrediyorum, o yüzden gündüz sporcularından pek haberim yok, senkronize yüzmeler falan yalan oldu hep.
geceleri gördüğüm bu iki sporcuyu çok beğendim:

1. alman cimnastikçi marcel nguyen. her türlü takla ve parendeye rağmen saçları hiç bozulmadığı için. bi de japonların cırbanlığı yanında efendi kaldı çocuk, sakin sakin madalyalar falan aldı. bunun için.


2. kenyalı atlet ezekiel kemboi. 3000 metre koşup bi de birinci olduktan sonraki küçük dansı ve beni duygulandıran neşesi için. ikinci gelen fransız atletin kucağına atladığında hafifçe ağlamış olabilirim. olimpiyat ruhu beni ağlatıyor.






küçükken hep rusları tutardım, artık tutmuyorum. mango kasa kuyruklarında dirsek yiye yiye bütün sempatimi kaybettim. dün akşam isinbayeva 3. oldu, için için sevindim. zaten yıllardır bi santim bi santim rekor kırıp her santimine ev-araba falan almasından hiç hoşlanmıyordum, spor ruhu böyle bi şey olmamalı. bu hislerimi kocam the barbarian ile paylaştığımdan beri her gördüğümüz rus kadın sporcu hakkında "mango indirimine koşuyormuş ehihihi" diye korkunç şakalar yapıyoruz. ve hayır, utanmıyorum bundan.

5 comments:

  1. gaby douglas'in oldugu all-round individual serisini izledim, kiza zaten ucan sincap lakabini takmislar. rus kizin asap bozuklugu butun yarista devam etti. ingiliz kizin dizinin ustune dusmesine uzuldum biraz ne yalan soyleyeyim, o da hungur hungur agladi. bu arada her sporcuyu da gostermediler. tamam 24 filandilar ama ayip degil mi biraz?
    bu arada bbc'nin sitesi acayip guzel, izlemedigin seyleri istersen cat diye buluyorsun. aksamiyor, goruntu kalitesi cok guzel. ustelik bbc yorumlari daha iyi.

    ReplyDelete
  2. ingilizlerin olimpiyat yayınını hiç beğenmedim ben. dün gece mesela, voleybolda top içeri mi düştü dışarı diye tartışılırken tam bi felaketti, görüntü yavaşlayamıyor, dondurduklarında top mu kavun mu belli değil. evet her sporcuyu göstermiyorlar, halbuki herkesin bi hikayesi var, ben o yüzden seyrediyorum. çok bozuluyorum buna ahahah!
    isinbayeva hakkında bi şey demeyecek misin? ha? ha?
    ağlamadın mı kenyalı atletin dansına? bunları açıklamanı bekliyorum.

    ReplyDelete
  3. eueheuhe :D yine okulda bilgisayar basinda guluyorum sayende :))) saclari bozulmayan Alman'a :D
    peki burda olup da sadece UsainBolt'un kosusunu ve dunku Kore - Brezilya macini izlememe ne demeli! Evdeki teyze surekli dizi izliyo :/

    ReplyDelete
  4. dur eve gidince izleyeyim videolari da oyle bakayim duygulanacak miyim diye :D senin agladigina eminim ama videolari gormeden bile.
    isinbayeva'yi gormedim. 3. olmus ama kotu muydu peki? onun yerine amerikali kiz mi kazanmis? kiz cok guzel diyorlar ama gormedim. eve gidince o finali de izleyeyim.

    valla bbc'yi begenmiyorsun ama onlardan baska cat cat sitesine koyan yok, elden bisey gelmiyor. ben jimnastik yayinlarini begendim, profesyonel bir kadin vardi sunucularin yaninda, cok guzel anlatti her seyi. ama sirf amerikali sirf rus gosterip durmalarina gicik kapiyorum artik. yazik degil mi diger cocuklara? onlar butun sene calismiyor mu, tesadufen mi girdiler sanki koskoca olimpiyata, asil gosterilmeyi onlar hakediyor.

    ReplyDelete
  5. ayrica su jimnastikci rus kiza gicik kaptim ha soyleyeyim. anasi da jimnastikciymis de yok kaderinde jimnastikci olmak varmis da. sirf atar giderdi kiz etrafina, hic oyle sporcu ruhu falan yok.

    ReplyDelete