August 16, 2012

mama kutusu

alışveriş sitelerinin birinde bu köpek maması saklama kutusunu gördüm. böyle bi şey almak istiyorum, çünkü geldiği koli kutusunun içinde duruyor mamalar, çok da ayak altında. bu evde böyle şeyleri depolayacağımız bi yer yok maalesef.

sonra ebatlarına baktım, çapı 29 santim, yüksekliği 34 santimmiş. acı acı gülerek çıtıt diye kapattım pencereyi. biz 15 kiloluk paketlerde alıyoruz koko'nun mamaları. bana santim değil metre lazım.

bi ara ulus'a, samanpazarı'na falan gidip düz bi çamaşır sepeti alayım ben. irisinden. teneke kutu merakım kadar sepet merakım da var çok şükür.

5 comments:

  1. Aynı dertten ben de müzdaribbim ,bende plastik devasa saklama kutusu almıştım, bir kazaya kurban gitti,yenisini almam lazım:D Ben de 13-15 kg mamalar alıyorum oğluşa,ekonomik olsun diye:D

    ReplyDelete
  2. ben de geçen sene emaye kenarı lacili böyle bir şey istemiştim dayımlardan. artık satılmıyor sanırım. bayramda gittiğimde kendim bakayım. alayım bir çift.
    ya da ikea'da bunların tenekelerinden var. onlardan alabilirsin.
    vaktim olursa birlikte gideriz ikea'ya!!!

    ReplyDelete
  3. http://www.ikea.com.tr/urundetay/60045656/knodd_cop_kutusu.aspx
    daha büyüğü var, gördüm yeminlen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oha güzel bu! bi en boy ölçeyim ben. birlikte ikea'ya gitmek miii? heyecanlandım çok.

      Delete
  4. çok güzel bir fikir bizimde köpeğimiz var ve bizde kocaman plastik kutuya koyuyoruz. farklı şeyleri severim bir bakıp almak lazım :)

    ReplyDelete