August 14, 2012

mi padre esta loco

yağmurlukla denize giren babam olur. çok çılgınlı, atraksiyonlu biridir. sabahları 5'te kalkar, pijamasıyla çalışmaya başlar. yalnız genetik değilmiş bu maalesef.


bu erken kalkmalar boş vakit yaratır aynı zamanda. ben lisedeyken oyuncak ayıma sarmıştı babam. her sabah evin başka bi köşesinde başka bi kılıkta buldum ayımı. salonda güneş gözlüklü gazete okuyan ayı, kahvaltı masasında annemin cübbesini giymiş oturan ayı, bale tütüsüyle klozette oturan ayı. her seferinde kalp sektesi geçirdim "allahım bu kim evin içinde?!" diye. bi müddet sonra babamın dikkati dağıldı, başka şeylere sardırdı çok şükür.
biraz önce aradım, bağ bozumu festivaline gitmişler, üzüm güzeli açıklanacakmış, onu bekliyorlarmış annemle. sinirlerim bozuldu.

13 comments:

  1. Çok süper bir insanmış babanız, Allah uzun ömürler versin.

    ReplyDelete
  2. Kısacık da olsa uzun zamandır okuduğum bir şeyden böyle zevk aldım:) İnsan bu saatten sonra değişmez de ben yine de söyleyeyim: Hep böyle kalır umarım:)

    ReplyDelete
  3. çok teşekkür ederim temennileriniz için :) bunu bi de anneme sormak lazım herhalde :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba,kartınızı aldım çoook teşekkür ederim. Şiir içinde :) İyi bayramlar...

      Delete
    2. aaaa yaşasın! rica ederim, hepimize iyi bayramlar :)

      Delete
  4. ÇOK EĞLENCELİ BİR BABANIZ VAR :)

    ReplyDelete
  5. yaşasın eğlenceli ve ruhu hiç yaşlanmayan babalar :)

    ReplyDelete
  6. Çok güldüm ayı karakterlerine, süpermiş :) Sizi bilmem ama Babanız çok eğlenmiştir kesin :)

    ReplyDelete
  7. çok eğlendi çok! bi ara harçlığımı balonlara bağlar, onları da odamın kapısının koluna bağlardı. sabah sabah balonlarla boğuşup paramı almaya çalışırdım. sabahları çok hödük oluyorum :)

    ReplyDelete
  8. Yaşım tutsa "size baba diyebilir miyim?" demek isterdim:))

    ReplyDelete
  9. Ben de yapayım bu kılık değiştiren ayıyı, güzel fikirmiş.

    ReplyDelete
  10. Amelie filmindeki bahce cini gibi, hem de filmden once akil eden baban :) muhtesem!

    ReplyDelete
  11. Süper, çok güzel anılar bunlar, ne mutlu size, şuan bunları yazarken bile sırıtıyorum :)

    ReplyDelete