August 1, 2012

nükleer dinozor

bayram kartı etkinliği için yazdığım son kartları da yolladım bugün. pullar konusundaki performansımdan da çok memnun kaldım. 1 liraya tamamladıkça içim rahatladı.

kartları yazarken bi heyecan bastı, yazım normalde o kadar kötü değildir benim! bazı kartlarda yanlış yazdığım falan oldu, artık beni de böyle kabul ediniz. insan içine kolayca karışabilen biri değilim ahhahahah!

filateli.gov.tr'den bi miktar pul sipariş etmiştim, bu sefer bi haftayı bulmadan geldi. ona da sevindim. dünya çevre günü için basılmış dinozorlu pul aldım. benim bilmediğim bi bağ var anlaşılan dinozorlarla çevre sorunları arasında. ağaçları mı yediler ne yaptılar? dinozorların neslinin tükenmesinde bizim bi suçumuzun olmasına imkan yok, o pulların üzerine nükleer santral faciaları basabilirler mesela. basarlar mı? zannetmiyorum.

postcrossing'de ise gitmek bilmeyen rusya ve belarus'un üzerine bi de çin ve ukrayna çıkınca şiştim. en az bi 10 gün kös kös bekleyeceğim gibi görünüyor. hadi bakalım.


8 comments:

  1. zarfların renkli olur diye düşünmüştüm??

    ReplyDelete
  2. çok güzeller benim de kartları bıtırmeme az kaldı :)

    ReplyDelete
  3. Ben de Pazartesi yolladım 30 küsür tane, sonlara doğru yazım baya bozuldu evet :)

    ReplyDelete
  4. Kartlaşmak :) Hepimiz böyle kartlaşalım inşallah :)
    İlk zarftaki en sağdaki pul nedir, onu anlayamadım ve merak ettim. Buradan sandalye üzerinde oturan iki yaban mersini gibi gözüküyor ama bu çok mantıksız..

    ReplyDelete
  5. Benimkiler de bugün çıkıyor yola. Dün saat 16.15 de girdiğim PTT'den gişe kapandı diye geri püskürtüldüm. Biz yırtınsak da kartlarımızın geleceği enerjisi tükenmiş PTT çalışanlarına bağlı. Allah gönderdiklerimizin sonlarını hayretsin:))
    Sevgiyle...

    ReplyDelete
  6. cerenmus, o puldaki ayaklı bi urartu kazanı ama sandalyede iki yaban mersini olsaydı onu da alırdım seve seve!

    leylak dalı, ben kartları-mektupları çoğu zaman postanenin önündeki o sarı kümbetimsi kutuya atıyorum. merakla bekliyorum ulaşacaklar mı bakalım.

    ReplyDelete
  7. j. renkli zarf namına tuhaf bi sarı bulabildim sadece, almadım onu da. kırtasiyelerde de bi zayıflama söz konusu. ama mesela sen gelsen buraya, beraber kırtasiye gezerdik belki de, trala lalalaaa :)

    ReplyDelete
  8. sevgili nesrin ve dışavurum, güzel bloglar da keşfetmiş oldum ben bi yandan, ona da ayrıca seviniyorum :)

    ReplyDelete