August 13, 2012

survival benim içimi kıydı

muse sevmem, kocam the barbarian ve arkadaşları arasında nedense dokunulmazlık mertebesine çıkmış vaziyette bu grup, anlamıyorum.

son albümlerinden bi şarkıları olimpiyatların resmi şarkısıydı, devamlı çaldı durdu. kapanış töreninde de arzı endam eyleyip bi kere de canlı ş'aaptılar. şarkıdan da nefret ettim, çünkü:

1. böyle marş gibi şarkıları sevmem. marş da sevmem, militer şeylerden hoşlanmam.
2. "hayat bi yarış ve ben kazanacağım" diye başlıyor şarkı. gerçekten de zeka ve yaratıcılık fışkırıyor her yerinden.
3. "affetmeyeceğim, intikam benim" gibi bi dizeyle tam olarak neyden bahsediyor bilmiyorum, burası herhalde 14 yaş grubu oğlanlara gaz versin, daha çok sivilce çıkarsınlar diye eklenmiş.
4. arkada bi koro var, ne diyorlar diye açıp bakmak zorunda kaldım. "fight, fight", yani "savaş, dövüş" falan diyorlarmış. yemin ederim "heil" diyorlar diye dinledim kaç gündür.

şarkıyı ekleyeyim.



her duyduğumda gözümün önüne şöyle bi resim geliyor.



5 comments:

  1. Bende öyle çok severim ki Muse grubunu acayip severim:)

    ReplyDelete
  2. Muse de severim, bu şarkı da güzel. Zevk işte :)

    ReplyDelete
  3. ahhahahhaa! her yerdesiniz muse severler :)
    kocam "demek ki başkaları da varmış" dedi, için için sevindiğini düşünüyorum.

    ReplyDelete
  4. benim bariz sekilde ilginc buldugum durum, adamlarin survival dahil son islerinde asiri derecede queen tarzi sarkilar yapmalari. sadece sarkilar degil, sahne 'show'una da yaklasimlari, freddie mercury tarzini hatirlatiyor. ya da ben halusinasyon goruyor ve duyuyorum.

    ReplyDelete
  5. okudum ben bi yerlerde bu queen benzerliğini, yalnız değilsin yani ozan. freddie mercury gibi her tarafından sahne ışıltısı, aura falan fışkıran bi adamı ben olsam hiç aklıma getirmezdim sahne şovu tasarlarken. acıklı olur neticeleri diye düşünüyorum.
    müzikleri bi yana bu matthew bellamy de bana parkta oynayan sümüklü bi çocuğu hatırlatıyor.
    hazır hakaret etmeye başlamışken her şeyi söyleyeyim de kapatayım bu muse meselesini :)

    ReplyDelete