August 13, 2012

tebrik! tebrik!

bi posta daha tebrik geldi bugün!


vladimir, kart atmaya üşenmedikçe başka şeylere de üşenmemeye başlayacağımızı düşünüyorum ben. çok teşekkür ederim uzun uzun yazdığın için, çok sevindim.
karakitap, neşeli renkli kartı çok beğendim!
verbavolant'aanım, köpek kıçlı kartı çok beğendim, şiiri daha çok beğendim! ben de hayali sarılma yolluyorum burdan. sayıştay'ın 150. yılı kutlu olsun ayrıca!
sevgili nesrin, ness'in kelebekleri kadar papatyaları da güzelmiş, çok teşekkür ederim, uğraşmışsın oturup.
dilek, nilüferler için teşekkür ederim, hepimize bol bol küçük mucizeler diliyorum.
kağıt faresi, hikayene bayıldım, dedene ayrıca bayıldım! hep saklayacağım bu bahçeli macerayı, çok teşekkür ederim, çok incesin.
biraz şöyle biraz böyle, o zaman kasım'da görüşmek üzere! film izler, üzerine de kartpostal bakarız mesela.

ayh, ne çok teşekkür ettim. ama pek hoş oldu bu etkinlik. gene yapalım!



6 comments:

  1. merhaba kartın eline ulaşmasına çok sevindim . burada kart postal bulmak zor olunca kendim yaptım . kendine çok iyi bak .en kısa zamanda yine mektuplaşmak dileğiyle ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eline sağlık! ben de iple çekiyorum bi sonraki etkinliği.

      Delete
  2. Replies
    1. sonra belki sevgililer günü de olur, olmaz mı? :)

      Delete
  3. merhaba , kartınız elime ulaştı.Çok güzel bir kart tüm iyi dilekleriniz için teşekkür ederim :) umarım benim kartımda sağ salim ulaşır elinize ..

    ReplyDelete
  4. yaşasın! ulaşır ulaşır, ptt bu aralar iyi çalışıyor :)

    ReplyDelete