August 6, 2012

walking in memphis

çok severim bu şarkıyı. eskiden imaj kaygılarım vardı, 33 yaşında kalmıyor öyle şeyler. annem de eksik olmasın, kah bütün şehri elimde ayaklı vantilatörle yürümemi sağlayarak, kah "arabanın altında yaralı güvercin var" diye beni sokak ortasında yerlere yatırtarak yok etti bütün imaj kaygılarımı. (bu "imaj kaygısı" laf öbeği kullanımdan kalktı mı? yazarken bi tuhaf geldi ahahaha!)

neyse. 10küsur yıldır taşıyorum bu şarkıyı her yere, burdan da ilan edebilirim, bazen cher dinliyorum ben. çok güzel!
buyrun, videoda cher'aaanım, memphis'te genç bi elvis kılığında yürürken. belki bi gün ben de yürürüm memphis'te.

3 comments:

  1. He iyi oldu bak $imdi. Bi Mermaids soundtrack'e girdim Grooveshark'ta; Belinda Carlisle'dan Michael Bolton'a, Irene Cara'dan Glenn Medeiros'a zıplayıp duruyorum.

    Hop! Hadi abidik gubidik tivistleri görelim!
    http://grooveshark.com/s/If+You+Wanna+Be+Happy/3mLdQ?src=5

    ReplyDelete
  2. bu şarkıyı bilmiyormuşum galiba, hoşuma gitti. elvis kılıklı cher enteresanmış. ben de deniz kızları'nda sempati duymaya başlamıştım kendisine.

    ReplyDelete
  3. if you wanna be happy çalarken taş olsa kalkar oynar!

    mermaids'li dirty dancing'li film gecesi yapmak gerekiyor. bu kadar uzakta oturmasaydınız hepberaber yapardık.

    ReplyDelete