September 10, 2012

2009'da çin malı oyuncak gibi bozulmuştum ben

böyle de komik biriyimdir, fotoğrafta alana giriyor olduğumun altını çizmek için yaptığım hareketlere dikkatinizi celbederim.

bu fotoğrafta şu anda olduğumdan 15 kilo falan zayıfım, zira dizanteri/kanlı ishal olduğunu tahmin ettiğim bi takım işler gelmişti başıma. her şeyin 2 serumla tedavi edileceğine inanan biri olduğum için asla öğrenemeyeceğiz teşhisi. serumları yedim, bi miktar da sanırım atlar için üretilmiş ishal kesici yuttum, sonra hasankeyf'e gittim. burası orası.



pek güzeldi her şey. sonra kazıya dönünce gene çığrından çıktı, çünkü ben gerizekalı gibi 300 litre falan açık ayran içtim burda, kuzu muzu bi şeyler yedim. ben pek et yemiyorum norrmel hayatımda. ama işte buralara gidince sabah kahvaltısını urfa biberinden mamul salçayla falan yapıyorum. sonra gene hastane, tuvaletin önünde yatmalar, ağaç dalına asılı serumla kazıda çalışmalar falan. 2009 yılı bu, çok amazon bi yazdı benim için. bi daha da bu kadarını yapamam herhalde, o kudret damarlarımdaki kanda mevcut değil artık.

4 comments:

  1. Çok eğlenceli geçmiş 2009,

    Öyle demeyin, daha yapılacak çok iş var, öğretilecekte çok iş var...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kısmet artık bilmiyorum ki, bakalım neler getirecek yıllar :)
      çok acayip şeyler oluyor, insanın hayatı bi anda dönebiliyor. hepimizin başına güzel şeyler gelsin inşallaaah! :)

      Delete
  2. Ben de 2004'te Gençlik Kampları bünyesinde gittiğim Mardin'de Dara Harabeleri'ndeki caminin soğutucusundan su içilmemesi gerektiğini ve havalenin sadece bir bankacılık terimi olmadığını çok $ahane bir $ekilde öğrendim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhahahhaha, ouuuvv havale!
      ben ilk hastalandığımda çok bozulmuştum, "oha kendi memleketimin suyu la, niye hasta oluyorum?" diye, artık tartışmıyorum. ama ebleh olduğumdan kelli hala şunları içiyorum: dükkanlarda ikram edilen şerbetler, devlet dairelerinde elime verilen çaylar, limonatalar, dere kenarı lokantalardaki açık ayranlar. ya da serum bağımlısıyım haberim yok, bilemiyorum.

      Delete