September 24, 2012

bi dip boyası için ne kadar ileri gidersiniz?

hafta sonu bunlar oldu.

1. bazen yan masalara laf atan biriyim. dün akşam tan'la tanıştım bu şekilde. sıkıntıdan annesinin çantasını kafasına geçirmişti. zamanında masaların altında, bitiştirilen sandalyelerin üstünde, garsonların kucağında falan uyumuş bi çocuk olarak bi şeyler yapmam gerektiğini düşündüm, barın menüsünden origami yaptım. tan efendi sınırlı origami becerilerimi ziyadesiyle takdir etti. sonra telefonda balon patlatmaca oynadık, ben kaybettim. valla bilerek kaybetmedim. tanımadığım masanın çocuğunu oyalama çabalarım karşılığında tanımadığım masa, peçeteden gül hediye etti bana. iyi bi alışveriş oldu.

2. ordan kalktık, barbar kocama ve barbar arkadaşına kahve ve tatlı ısmarlamayı teklif ettim. kocamın önüne şu geldi.


genç kızlık hayalleri kadar pembe pasta. barbar arkadaşımız meseleye şöyle nokta koydu: "aaabi hello kitty'i yiyiyorsun". ben stil sahibi biri olduğum için şeftalili tart yedim. barbar arkadaşımız barbar olduğu için zifiri kahve içti sadece.

3. özgür ruhlu kuaför emre bana ulus'ta randevu verdi. pazar günümün ilk yarısını veterinerde (koko'nun çene mantarları), öbür yarısını ulus'ta gece çalışan kızların gittiği bi kuaförde saçlarımı boyatıp emre'ye çemkirerek geçirdim. yemin ederim param olsa kuaför açacağım, "al senin bu dükkan" diyeceğim, ikimiz de rahat edeceğiz. ama ordan da kaçar kesin. kendi dükkanından kaçtığı da oldu, olmadı değil.

saat 00:27, hadi hayırlı haftalar olsun, hava sıcak olacakmış.


8 comments:

  1. barbar arkadaşınız barbar olduğu kadar komikmiş de ama! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben hello kitty diye bi şeyin varlığından haberdar olmasına inanamıyorum hala :)

      Delete
  2. Hello Kity'yi yiyorsun da dev bi kahkaha attım ahahah:D

    özgür ruhlu kuaför mü??hımm enteresanmış o, daha önce rastladığım bir kuaför türü değil:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. joy, allah düşmanıma vermesin, çok fena bi şey kaçan kuaför ahhahhahah:)

      Delete
  3. Ayy ama bu kuaför sorunları bir gün bitmez mi acaba ya? Benim de kuaförler ile ilgili ne anılarım vardır ve hala gittiğimde sıkıntı çekiyorum bööğğgghh:( Hello kitty benzetmesine bayıldım hatta güldüm ofiste deli muamelesi yaptılar yine:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaa tuğba işte bu emre'yle sıkıntı çekmiyorum ben, güzel kesiyor, güzel boyuyor, iyi bi insan. tek kusuru aynı dükkanda en fazla 3 ay durup ayrılması. huzursuz :)

      Delete
  4. Hello Kitty'li çanta, don falan derken tüm arabanın bu konseptte kaplanmış olduğunu bile gördükten sonra pastası beni şaşırtmazdı, çok yerinde bir benzetme :D Lakin senin Emre dediğin o kuaför bana 2007 yılı Mayıs ayında Bursa'da izini kaybettirmeyi başaran Serdar olabilir yahu, yer yarıldı adam içine girdi, şehrini kesin değiştirdi diye duydum ama ismini de değiştirmiş olabileceğinden şüpheleniyorum.. Özgür ruhlu kuaför Serdar (slash) Emre!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahhahaha! olabilir, hiç şaşırmam! bi dahaki sefere arkasından aniden serdar diye sesleneyeyim, bakalım bakacak mı?

      Delete