September 24, 2012

burnunda metalle Devlet memurumu olacakmış

başlığı olduğu gibi aldım, milliyet gazetesi okuyucu yorumudur. haberin kendisi de şurda. bi adayı, burnunda hızma var diye kpss sınavına almamaya kalkmışlar. resimden anladığım kadarıyla da minik bi nokta kızın burnundaki, öyle halka falan da değil. haberin bi kısmı bu zaten, araba anahtarı var diye sınava giremeyenler de olmuş.

yorumu yazan kardeşimle karşılıklı çay içerek konuşmak isterdim. "devlet"i büyük yazmana gerek yok ama soru ekini ayırman lazım diye başlardım. akabinde de çok sıkılırdım herhalde konuşmaktan. daha düşünürken sıkıldım.

haberin resmi bu aşağıdaki, milliyet'ten aldım. kız, hızmayı çıkarıp girmiş sınava. ben çıkarmazdım, zaten nasıl çıkaracağımı da bilmiyorum, vidalı midalı bi şey. fotoğrafa bakarken aklıma kardeşimle gittiğimiz kürtaj yasası protesto mitingi geldi. üzerimi arayan kadın polis iki göğsümü de avuçlamıştı. "n'ooluyoruz?!" diyebildim sadece, kolumdan tutup itti beni miting alanına doğru. üst arama prosedürü böyle midir bilmiyorum ama taciz böyle bi şey, onu biliyorum.


8 comments:

  1. Aşağıda verdiğin etiket kısmen açıklıyor sanki; "fena şeyler". oof oof

    ReplyDelete
    Replies
    1. fena valla. ama bi dahaki sefere hazırlıklıyım ben, iki adım yana sıçramayı ve avuçlanmamayı planladım ehehe.

      Delete
  2. Valla böyle şeyler okuyunca sayfalarca yazı yazıp içimi dökesim geliyor da işte olmuyor. Nefret ediyorum bu zihniyetten, o zihniyetteki kendini insan zanneden yaratıklardan. Devlet memuru olmak ile burnundaki hızma ile nasıl bir bağlantı kuruyorsun sen yahu öküz! Kız yazık napsın sınava almayacaklar diye heyecan yapıp çıkartmıştır hızmayı. O aramalar da ayrı bir manyaklık elin hatunu oramızı buramızı mıncıklıyor sapık gibi sanki bunun başka bir yolu yokmuş gibi ne ayıp bir şey yahu onları da sevmiyorum hiç. Bugün zaten agresif şirin modundayım sanırım sevmiyorum sevmiyorum sevmiyorum:):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben de sevmiyorum :) bu sınav sonucu olmadan işe başvuramayacak kız, mecbur çıkarmış, sinirleri bozulmuştur, ne fena allahım. alt tarafı bi sınav yapılacak, şu hale bak.

      Delete
  3. Oturup konuşmak mı isterdin?!
    Höö- ben bile kimi insanlarla konuşulamayacağını anladım Fermina, yapma... Yaşam enerjinin yedide altısını sömürürdü.

    ReplyDelete
  4. hızmalı kıza da senin protesto mağduriyetine de üzüldüm. bu arada ben de oradaydım, ucuz atlatmışım:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. böyle böyle düzelir umarım her şey, ben de daha uyanık olurum bundan sonra :)

      Delete