September 27, 2012

davuk, kitap, pul, taa çin'den bi ballad

leylak dalı tavsiye etmişti hop-çiki-yaya polisiyelerini, geçen gün gidip aldım üç adet. iki tane alıyordum, pantolon askılı sahaf amca "bu kadar temiz 2. el bulamazsın, bunu da al" diye can yayınları'ndan çıkanı da verdi. daha başlayamadım, hala ihsan oktay anar'ın yedinci günü'nü okuyorum geceleri. bazı yerlerinde bayağı yüksek sesle güldüm, çok güzel.

çok kitap birikti, bi kitap kulesi de benden çıkar. o arada masam da eski haline döndü, çeşitli hayvanlar, defterler, gıda maddeleri ve başka şeyler. belki de asla derli toplu bi masada çalışamayacağım gerçeğini kabullenip hayatıma öyle devam etmem lazım. bilmiyorum. bu tavuk beni düşüncelere gark etti.

bugün 4 kartpostal, 1 adet de müzik cd'si geldi. cd'yi çalıştırmayı beceremedim henüz, itunes aklını kaçırdı "ne yapmaya çalışıyorsun anlamıyorum" diye.

kartpostalların iki tanesinde çok güzel pullar vardı, onları koyayım aşağıya.





bu çin'den.

bu da amerika'dan.

çin'den gelen kartın arkasına bu aralar en çok dinlediği şarkıyı yazmış emilin, onu da dinleyelim gitmeden, romantik. san'atçının adı wanting qu. video küçük bi tokatla başlıyor, ayrılık şarkısı diye tahmin ediyorum.






2 comments:

  1. Umarım beğenirsin Hop Çiki Ya Ya'ları da bana söylenmezsin:)
    Pullar süper ötesiymiş...

    ReplyDelete
    Replies
    1. söylenmem :) aslında bilmiyorum, belki biraz homurdanırım ama sahaf da pek övdü, hatta neden daha sık yazmıyor diye gıyabında tenkit etti yazarı :)

      Delete