September 21, 2012

elma ekşiymiş yalnız

mütevazi ikinci kahvaltım. hobbit olsaydım ağlardım herhalde çeşit azlığı karşısında. kantin kekleri kuruydu, almadım. ama ağaç mağaç, çim vardı en azından. tam 11'de yedim.

üstüne öğle yemeğine de çıktım, brokoli ograten yemeye kalktım. neler neler ograten yedim ben bugüne kadar, gel gör ki brokoli çok kötü bi fikirmiş.

yarın bu "patatesli, ziyadesiyle lezzetli, tuzlu kek" tarifini deneyeceğim. burdan tarife bakabilirsiniz, fifiri usta'nın mutfağından, denenmiş tarifler. hobbit gününe yakışır bi kek olacağını düşünüyorum.

hafta sonu için tek hedefim berbere gidebilmek, şu an için tek hedefim de açık havaya çıkabilmek. kayıt onayı vermem gereken 3 kişi kaldı, sistem çöktü. kibar harflerle yazılmış "en kısa zamanda geri gelecek" yazısına bakıyorum bi saat kadardır.

akasya olduğunu tahmin ettiğim bi ağaç gördüm kampüste, fotoğrafını çekip koyacağım, bakalım öğrenmiş miyim akasyayı.

6 comments:

  1. Ben yapamadım ya ikinci kahvaltı...
    Kuaförde saçlarımı saça benzetmeye çalışıyordum.

    ReplyDelete
  2. marka göstermekten de sakınıyoruz hani! ne kaa ekmek o kaa köfte sonuçta :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. portakal suyunu diyorsan, o portakalları kantincinin sıktığından şüpheleniyorum, çünkü üstünde hiçbi şey yazmıyor şişenin. su şişesini de dönderivermişim ehheheh :)

      Delete
  3. Replies
    1. keki pazar günü kahvaltıya yaptım, çok güzel oldu, kaşla göz arasında yarısından çoğunu yedik! havuç yokmuş evde, mecburen öyle yaptım. yarın havuçlu deneyeceğim bi de bakalım :) defterime de yazdım "fifiri'nin tarifi" diye :)

      Delete