September 22, 2012

geçen haftanın kartları 1

önce arkadaşlarımdan gelenler.

bu ikisi leyla'dan. kart attığını biliyordum ama gene de görünce çok heyecanlandım! bu, kartpostal atmanın en güzel hallerinden biri, "buralara geldim ben, bunları gördüm, sana yolluyorum" hali.



bu da tuğba'dan geldi, taaa cezayir'den. hafta içi tuaregler'den bahsetmiştik, sonra ben gece oturup internetten okumaya devam ettim. çok güzel geleneksel dövmeleri olduğu farkedince oraya saplanıp kaldım, bilimsel araştırmamın şiştiği yer oldu orası ahhahaha! meilleurs voeux, best wishes demekmiş bu arada.


bu da pek kıymetli leylak dalı abla'mdan. bu botanik çizimleri çok seviyorum, en son akasya ağacını fasulye sanmış olmamın üzerine de manidar oldu ahhahahah! evethh. elim titredi herhalde, yamuk taramışım kartı.


5 comments:

  1. Bu kartları görünce pek mutlu oluyorum. Benimkiler de çoğalmaya başladı yaşasın!! Bende hala kartlarımla ilgili post yazacağım ama fırsat bulamadım. Kartımı beğenmene sevindim. Tuareglerde takılacak çok fazla şey var ben her şeylerine bayılıyorum ama dediğin gibi geleneksel dövmeleri süper:)Yaptırmak lazım onlar gibi bir adet Cezayir günlerinden hatıra:)Sana bundan sonra başka tuareg temalı kartlar da bulur yollarım ben.Çok sevgiler öptüm

    ReplyDelete
    Replies
    1. sıra bende şimdi, pazartesi postalarım diye hesapladım. tuğba bana bu dövme meselesinde hiç yüz vermemen gerekiyor, urfa'da kapının önüne yattılardı gidip çeneme dövme yaptırmayayım diye ahhahhaa :) öpüyorum ben de, konuşuruz bilahare.

      Delete
  2. Akasyayla hiç ilgisi yok, tamamen tesadüf:))
    Devamı gelecek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaşasın! ben pazartesi falan kart atsam elinize geçer mi acaba? bence geçer.

      Delete
    2. hihihi, geçer geçer daha buradayım 10 gün kadar:)

      Delete