September 22, 2012

geçen haftanın kartları 2

aralarından seçtim, çünkü postcrossing forumunda arı gibi çalışmamın neticesi olarak çok kart geldi bu hafta. 

bu kotovasiya kartında çok gözüm vardı, postcrossing'de favorilerim arasındaydı. yollayan kıza dünyanın en uzun teşekkür mesajını yazmış olabilirim.



bu aşağıdaki kart da gene favorilerimdendi, rusların bu kartlarını çok beğeniyorum, bizde de olsa keşke. meşhur rus yazarlar var, yemekler var, çok güzeller. arkadaki damga kartın ön yüzüne geçmiş sandım önce ama öyle değil. benim kartı damgalamışlar postanede, sonra üzerinde başka kartlar damgalanmış, onların izi çıkmış. rus postane çalışanını bi elinde votka şişesi, öbür elinde damga, kalinka söyleyip kart damgalarken hayal ettim ehihihi.



bu alttaki japonya'dan, bu seriden başka bi kart favorilerimdendi, bunu alınca da çok sevindim. junzo terada japon bi sanatçıymış, bu serinin adı "happy animal time".



barbar kocam japon postcrossingçilerin el yazılarına hayret etti, hazır bi font gibiymiş. çok düzgün yazıyorlar hakikaten ama el yazısı gibi de değil, enteresan. pulları da çok güzeldi, o yüzden arkasını da koydum kartın. bakınız;



romanya'dan danut'la değiş-tokuş yapmıştım, boğaz köprüsü, sultanahmet falan yollayıp karşılığında aldığım kartlardan biri bu aşağıdaki. merhaba vlad, ehehehhe.



son olarak da roald dahl kartı. yazdığı çocuk kitapları olsun, büyükler için kısa hikayeler olsun, kalbimde çok ayrı yeri olan biri roald dahl. bu seriyi royal mail çıkarmıştı, hem yazarı hem de hikayelerin illüstratörü quentin blake'i anmak için. çok güzel pulları da var. royal mail internetten de satıyor her şeyi, alsam mı diye düşünüyordum, böyle gelince daha kıymetli oldu.



bunların dışında çilekler, kirazlar, sırt üstü yatan tekirler, natürmortlar, şelaleler, boz ayılar, milli parklar var. 2 haftadır doğru dürüst ilgilenemiyorum, o yüzden bu ayın geri kalanı pek kart geleceğini sanmıyorum. o arada bu elimdekilere bakarım ben zaten. bu kartpostal meselesi son zamanlarda burnumu soktuğum en güzel şey oldu.

3 comments:

  1. Bana uzun süredir ne kart geliyor ne mektup!
    Hatta uzun zaman önce postaya verildiğini bildiklerim bile ulaşamadı elime.
    Çok panik haldeyim şu an :( Sence nedendir?

    ReplyDelete
  2. Gördüğüm kadarıyla çok güzel kartlar gönderiyorlar size. Daha devam edecek mi kart gelme olayı?

    ReplyDelete
    Replies
    1. geçtiğimiz ay çok değiş-tokuş yaptım, çin'den rusya'dan gelecek kartlar var, onlar da gelince biraz yavaşlayacak herhalde ama devam edecek :)

      Delete