September 10, 2012

günün kartları

ben geceleri pek hoş çalışıyorum, yalnız o saatlerde bi şeyler taramam gerekirse acıklı oluyordu, çünkü evde scanner yoktu. (bugün yunan tez danışmanıma "mabadından alevler çıkararak çalışmak" diye türkçe bi deyim olduğu konusunda ısrar ettim, sinirleri bozuldu.)
bi scanner almıştım, babama bıraktım. geçenlerde gidip alışveriş merkezindeki en ucuz ve dolayısıyla en tombul scannerı aldık. yer yaptım ona masamın yanında, birbirimize alıştık sayılır. vesileyle kartpostal da taramaya başladım. şunlar geldi bu ara:

bu postcrossing numaralı kart, official diyorlar kartpostalcılar. ukrayna'dan. 6 günde gelmiş, çok şaşırdım.


bunlar da pulları; zeplinli, antarktikalı. o daldakiler de fasulye galiba, kiril alfabesi çok gizemli.


bu da postcrossing kartı, rusya'dan bi çift göndermiş, ivan ve tanya. bana güzel bi şarkı tavsiye etmişler, çok sevindim, balinalı teşekkür kartı yolladım.


pullarını da koyayım. bu kart, geleneği bozmayıp 53 günde tamamlamış moskova-ankara yolculuğunu.


bu da bugün geldi, postcrossing forumunda yaptığım değiş-tokuşlardan. tayvan'dan buraya varması 10 gün sürmüş, hiç fena değil vallahi.


ilk arkeolojik kartım oldu bu terrakota asker, çantamdan çıkarıp çıkarıp baktım bütün gün. yüzüklerin efendisi olacaktı televizyonda, ona bakayım bari biraz.

8 comments:

  1. O pulun üstündeki fasulye değil, akasya yaprağı ve tohumu. Botanik notunu kırdım:))
    Kartlar pek güzelmiş, mısırlı mavi pencereyi çok sevdim, devamı gelsin inşallah.
    Sevgiler...

    ReplyDelete
  2. yaaaa akasya mı ahhahahahah! benim pazara ıspanak almaya gidip demet demet rokayla dönmüşlüğüm var, ordan annemin kırdığı notu yerine koyamadım daha ben :)
    size şarkı göndereyim hemen; yar yollunu kolladım, ipek mendil sallaaaadım, ona çiçek yollaaadım, akasyalar açarkeeeen :)

    http://www.youtube.com/watch?v=WKTgiVvv73g

    ReplyDelete
  3. Aferin bak şarkısını biliyormuşsun, bu da birşeydir:) Sağol, ben de eşlik edeyim: Yarimle biz yüzyüze, otururuz gözgöze, sevişiriz dizdize, akasyalaaaaar açaaarkeeen:)) Ay grup kurup örövizyona mı katılsak ki:))

    ReplyDelete
  4. ben her an hazırım örövizyona. gel deyin geleyim, yalnız yaldızlı tayt giymem, göbek atabilirim, o da mazbut bi şekilde ancak. mazbut ama istekli.

    ReplyDelete
  5. Fotoğrafları görünce posta karşı aşkım depreşti birden. :D
    Postcrossing'e katılmak için acele etmeliyim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. katıl tabi hemen, o ilk 5 adresi bi an önce al :) sonra da beklemye başla "allaaam rusya'ya kaç günde gidecek bu kart" diye :)

      Delete
  6. Ofişıl postakartı da ne ola ki?
    Ben alıp kartları fotosunu çekip yerine koyuyodum, üzerine niye bakmıyosam kaç günde gelmiş diye? Gidiyorum şimdi kartlarım kaç günde gelmiş diye bakmaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ofişıl kart, normal postcrossing'den gelen kart. öbür kartlara swap diyorlar, postcrossing forumundan, işte bloglardan insanların değiş-tokuş yaptığı kartlar. güzel başlıklar var forumda, "tag-postcards only" den girip bakıyorum ben. kedili kart, random kart, çirkin kart-güzel pul falan, bayağı kart yolladım, bana da gelmeye başladı insanlardan. en sondaki kullanıcıyı "tegliyorsun", sonra mesaj atıp adresini istiyorsun, senden sonra gelen de sana aynısını yapıyor.

      bikaç tane güzel kartpostal blogu buldum, bazılarında türkiye'den kart yoktu hiç, onlara kart attım, bana kart atmaları karşılığında tabi ehehehe :)

      Delete