September 12, 2012

pullardan neler öğrendim

yeni kartları koyayım. bunlar hep kişisel değiş-tokuş.

bu ukrayna'dan, chufut-kale ortaçağ'dan kalma bi mağara-kentmiş. yulia uzun uzun anlatmış tarihini kartın arkasına, çok hoşuma gitti.

pulları da çok güzel, romantik.

bu da tayvan'dan, ressamın adı georges seurat'mış. kartpostalın solukluğunu arkasına yapıştırdığı rengarenk pullarla telafi etmiş bence. ben severim impresyonist, güneşte solmuş olsa da.


bu aşağıdaki de adi'den geldi. adi, kartpostal kolleksiyonu yapıyor, türkiye'den kartı yokmuş, geçenlerde yolladım, bugün de onun yolladığı kart geldi. rovinj oturduğu yermiş, çok kıskandım, hırvatistan çok güzel görünüyor allahım! adi'nin blogu şurda, bakmak isterseniz.

bunlar da pulları. krsto odak yugoslav bi kompozitör ve teologmuş, igor kuljeric de hırvat ve o da kompozitör.

gugılladım pulları, sonra da yutubladım. sizi sağdaki pulda gördüğünüz kuljeric'in borges için bestelediği milongayla başbaşa bırakıyorum. piyano sevmem diye kardeşim hakaret eder bana ama yaylıları severim. müzik yapmak çok acayip bi şey, böyle şeyler besteleyebiliyor olsaydım, egom dağları yıkardı herhalde.






4 comments:

  1. Yaylılara ben de bayılırım, o Rovinj yazan karta da bayıldım!
    Bir gitarım var ama uğraşmaya hiç cesaret edemiyorum, bu da alakasızca aklıma geldi. Neyse... Başka bir şey diyecektim ama unuttum :/

    ReplyDelete
  2. yaylılar çok melankolik çünkü, senin balık burcu olduğun konusunda ısrarlıyım ahhahah :)
    hafta sonu tuhaf bi şekilde hasta gibiydim, anca cevap yazdım ben de.

    ReplyDelete
  3. Ben de yay burcu olduğum konusunda ısrarlıyım :D

    ReplyDelete
  4. ouuuvvv annem yay burcuymuş benim yahu! şimdi aydınlandı her şey :)

    ReplyDelete