September 4, 2012

tıracektori

kardeşim Z. "abla artık bi şey yaz da şu solan güllere bakmayalım" dedi. o sebeple yazıyorum.
kardeşim yüksek lisans tezini verdi bu arada. başlığında hem "democratization" hem de "emerging trajectories" falan geçiyor. daha başlığı okurken zorla ders çalışan çocuklar gibi ağlayasım geldi. sonra önsözünü okudum, gözümün önünden yıllar geçti, tanıdığımız insanlar yaşlandı, bazıları köprülerden atlayarak hayatımızdan çıktı gitti. ağlamaktan önsözden ileri geçemedim henüz. darısı başıma diye haykırmak istiyorum, aşağıda resmini gördüğünüz kukuletalı çocuk yüksek siyaset bilimcisi oluyorsa benim de artık bu doktorayı bitirmem lazım sanırım.

cingöz.

güzel kartpostallar geldi o arada. postcrossing'de rusya, ukrayna, çin ve belarus'a yolladığım kartlar bi türlü varmadığı için şiştim, bu forum da ne acaba diye postcrossing forumuna üye oldum. ordan gelen ilk iki kart şunlar:


alttaki renkli kartı yollayan kız üşenmemiş, girip favori kartlarıma bakmış, bunu bi yerlerde beğenmiş olduğumu görüp aynısını yollamış bana. bu yetmezmiş gibi bi de saçaklı'aanım son zamanlarda gördüğüm en güzel kart listesine çot diye giren şunu yollamış:


ahhahahhaa! çok güzel değil mi ama? bi de şu aşağıdaki güzel bahçe kartpostalı geldi, irlandalı mektup arkadaşım, kahraman hayvan hakları aktivisti wendy'den.


olan biten her şeye kulaklarımı tıkadım. arada market, kırtasiye ve postaneye gitmek için evden çıkıyorum. bi süre böyle yaşamayı düşünüyorum, mümkün olduğunca az insan temasıyla. tuğba'nın cezayir'den attığı kartı bekliyorum, gelince mektuplu cevap yazacağım, jardzy'e yollayacak komikli bi şey olur mu diye bakınıyorum arada, bazen kardeşimle konuşuyorum, aşağıdaki kedilere mama indiriyorum, tanımadığım insanlara kartpostal yazıyorum. daha başka bi şey yapamayacağım, böyle bi "mehhhhh" hali çöktü üzerime. belki mevsimsel deprazyondur. bakalım.

11 comments:

  1. o kadar kısa sürede nasıl ulaştı hala aklım almıyor :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok şık bi kedi olduğu için öncelik vermişler bence ehihihih :)

      Delete
  2. Kardeşinizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok teşekkür ederim! bundan sonrası da istediği gibi olur inşallah çocuğun.

      Delete
  3. ben de dün gece mail attım kafamdan, sabah yazıcaktım.
    okullar açıldı heralde diye düşünmüştüm sayın mısırın patlamış prensesi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. benimki daha açılmadı ama silkinmeye başladı yavaş yavaş. bu sene okula başlayacak çocuklarla aramda 15 yaş var, şimdi hesapladım.

      Delete
  4. Oh oh süper olmuş yeni posta. Ben de bir an evvel yaz diye bakıyordum. Sayfanı açtığımda yeni bir şey görmeyince anlamsız bir sıkıntı çöküyordu içime resmen. Ben de mevsimsel deprazyondayım bu sıra sanırım:) Kedili kartpostala bayıldım ya harika valla. Gelsin artık benim kart. Bu sefer farklı bir yöntem deneyip hızlı posta diye bir şey varmış onla yollayacağım, pek ümitli değilim ama olsun. Kartın yarın yola çıkacak inşallah:)Kardeşin pek şeker bir çocukmuş, istediklerini başarmış ne büyük mutluluk. Ben de tebrik ediyorum kendisini. Sen de başaracaksın inanıyorum. Bol şans ve gülücük sana:)Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. seninki ulaşmadı daha demi :( İzmir'e de gitmiş... sırada İstanbul ve Cezayir var hadi PTT başarabilirsin! :))

      Delete
    2. aaaa bana da mı vaaaaar yaaaa süppeeer:) off ben acayip heyecanlandım şimdi hadi hadi ulaşsın yaa:):)mucks

      Delete
    3. e sana olmadan olmaz ki zaten! :) tatilden dön diye beklediydim onu da çoktan döndün zaten :))

      Delete
  5. artık bugün yarın gelir o ilk yolladığın kart, ben de bi ara postaneye bu "uçak ile" çıkartmalarını soracağım, onlardan yapıştırsak daha çabuk gidiyor mu yoksa zaten her şey uçakla mı gidiyor artık diye.
    çok teşekkür ederim iyi dileklerin için, dur bakiiim online mısın? :)

    ReplyDelete