October 19, 2012

çocuklar kitap okuyacak!

gülşah'ın blogunda gördüm biraz önce. "harran'a kitap yolluyoruz" kampanyası. yollayacağımız kitaplar 20 okulun kütüphanelerine dağıtılacakmış. eğer bi mng kargo şubesine gidip 128176984 no'lu müşteri numarasını belirtir ve şanlıurfa kitap kampanyası için kitap yolladığınızı söylerseniz kargo ücreti almayacaklarmış. kitapların gideceği adres "Kız Meslek Lisesi/Harran/Şanlıurfa".

ben bu hafta sonu bi koli yaparım bence, kalbimin sahibi urfa'nın çocukları kitap okusun diye. zaten kendimi bildim bileli çocuk kitabı alan biriyim, gidecekleri yer varmış o kitapların.

fotoğrafı projenin facebook sayfasından aldım, şurdan bakabilirsiniz, beğenebilirsiniz. ben hemen çok beğendim.


6 comments:

  1. Cok güzel bir kampanyaymis... Tesekkürler paylastigin icin. Göndermek lazim, bir seftali bin seftali, kücük kara balik, günese vurgun cocuk.. ne güzeldi o kitaplar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok güzel kitaplar hakikaten, samet behrengi'yi hiç unutamıyorum ben. bende biraz tübitak kitabı da var, şu taşlar, volkanlar, arkeoloji diye giden bi seri var ya hani. çocuklar için çıkardıklarından. onları da koyayım diye düşündüm, çok renkliler çünkü, güzel okunuyor :)

      Delete
  2. ben fotoğrafa bayıldım.
    ilçede mng yok. zor benim bu kargo işleri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. harran'ı hep cayır cayır güneş altında hatırlıyorum, çok etkileyici geldi fotoğraf bana da.

      ben bi tane de senin adına kargo yollayayım, ne dersin?

      Delete